بانک تجارت پذیرندگان پایانه های فروشگاهی وام می دهد

22 دی 1398 ساعت 15:32

بانک تجارت در راستای ارائه خدمات بیشتر به دارندگان دستگاه های POS متصل به بانک تجارت، در قالب طرح جدید "تسهیلات پایانه های فروشگاهی" تسهیلات ویژه پرداخت می کند.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، "طرح تسهیلات پایانه های فروشگاهی" با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز و ویژه به دارندگان دستگاه های POS و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به حساب بانک تجارت، طراحی شده است. در این طرح تسهیلات بر اساس میانگین حساب‌های جاری، کوتاه مدت و قرض‏ الحسنه متصل به پایانه فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین تعداد تراکنش ها در ماه  اعطا می‌شود.
 
مشتریان حقیقی و حقوقی دارنده پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به حساب‌های بانک تجارت می‌توانند بر اساس مانده ای که در حساب خود برای مدت تعریف شده یک ماهه تا 6ماهه ایجاد می‌کنند، در این طرح از امکان دریافت تسهیلات با مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماه برخوردار شوند.
 
از مزایای اصلی طرح تسهیلات پایانه های فروشگاهی، می‌توان تنوع مبلغ و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی اشاره کرد.
 
امکان دریافت این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال با معرفی یک ضامن معتبر برای مشتریان دارای مجوز کسب و 2 ضامن معتبر به همراه سفته برای سایر مشتریان،  فراهم شده است.
 
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند یا با مرکز ارتباط مشتریان 1554 تماس حاصل نمایند.


کد مطلب: 72560

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/72560/بانک-تجارت-پذیرندگان-پایانه-های-فروشگاهی-وام-می-دهد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com