۰
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳

سکه به سد مقاومتی نزدیک شد

قیمت سکه امروز با افزایشی محسوس به مرزهای مقاومتی نزدیک شد و در محدوده ۴ میلیون و ۷۶۰ تومان ایستاد.
به گزارش اخباربانک، امروز هر قطعه سکه در حالی با افزایش قیمت روبرو شد که قمیت ها در بازار جهانی به دلیل تعطیلی روز یکشنبه تغییری نداشتند و از سوی دیگر دلار نیز در بازار با عقب گرد روبرو بود .

 بر این اساس اما سکه رشدی در محدوده ۲۰ تا ۳۸ هزار تومان را تجربه کرد. قیمت هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید امروز چهار میلیون و ۷۴۶ هزار تومان و نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۷۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

فعالان بازار معتقدند مرز ۴ میلیون و ۸۰۰ تومان مرز مقاومتی سکه در حال حاضر است. در عین حال کف مرز مقاومتی نیز از سوی فعالان بازار برابر با ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است . به این ترتیب در صورت عقب رفتن قیمت سکه تا این محدوده احتمال تخلیه حباب در بازار افزایش می‌یابد. افزایش قیمت تا مرز ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز می تواند به رشد حباب سکه در بازار منجر شود. 

نیم سکه و ربع سکه به ترتیب دو میلیون و ۴۵۱ هزار تومان و یک میلیون و ۴۹۲ هزار تومانی در بازار عرضه شدند که بر این اساس هر کدام افزایش دو هزار تومانی را تجربه کردند.

در بازار امروز طلای تهران هر گرم طلای ۱۸ عیار در حالی ۴۸۵ هزار و ۷۰۰ تومان خرید و فروش شد که به این ترتیب میزان افزایش قیمت طلا برابر با ۴۵۰۰ تومان بوده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcjviea.uqe8izsffu.html
تازه ترین اخبار