۰
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم، رهبر معظم و ملت غیور ایران و جبهه مقاومت،
بدینوسیله شهادت سرباز فداکار امت اسلامی، پیرو واقعی ولایت، فرمانده شجاع، دلاور، سردار کم نظیر انقلاب حاج قاسم سلیمانی (اعلی الله مقامه الشریف) را که سالها عمر خود را وقف دفاع از اسلام و انقلاب و مظلومین و ستم دیدگان جهان نموده بود به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الا عظم مهدی موعود(عج) مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (حفظه الله) مردم غیور  و شهید پرور ایران اسلامی، جبهه مقاومت، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه همرزمان آن سردار اسلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رزمندگان اسلام و خانواده محترم شهدا و خاندان معزز شهید سلیمانی تسلیت و تهنیت عرض می کنم.

بدون شک شهادت اسوه صبر و تلاش و مقاومت سردار سلیمانی عزیز موجب خواهد شد تا راه او با شدت و جدیت بیشتری ادامه یافته و سربازان انقلاب و اسلام و سلیمانی های ایران اجازه نخواهند داد تا کوچکترین خللی در ادامه راه او بوجود آید، استکبار جهانی و در راس آنها امریکای جهانخوار باید بدانند که با ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی پرچم مقاومت با هوشیاری در اهتزاز باقی خواهد ماند و امریکای جهانخوار دیگر روی آرامش را نخواهد دید. رهروان و همرزمان او انتقام سختی را از جنایتکاران خواهند گرفت.

با شهادت مردان بزرگ و آسمانی شدن آنها اتحاد اسلام و مسلمین بیشتر خواهد شد و ددمنشان بدانند که ضربه مهلکی بر پیکره آنها وارد می گردد.
روح ملکوتی سردار اسلام و انقلاب حاج قاسم عزیز و سایر همراهان و همرزمانش بالاخص شهید ابو مهدی المهندس معاون حشد الشعبی با اولیا الله محشور باد.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته 
سید امین جوادی
https://akhbarbank.com/vdcbsfbz.rhb5spiuur.html
تازه ترین اخبار