۰
۲
زمزمه‌های بازخرید تشویقی و اختیاری برای پرسنل بانک ها و موسسات ادغامی در بانک سپه شنیده می‌شود.
زمزمه های بازخرید تشویقی برای پرسنل بانکهای ادغامی
به گزارش خبرنگار اخباربانک، ادغام پنج بانک و موسسه اعتباری کوثر، قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و انصار در بانک سپه در حال انجام است.

البته این فرآیند ادغام در پشت پرده صورت گرفته و پرسنل و مشتریان بانک‌ها و موسسات یادشده اطلاعات کمی از این روند دارند.

از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در بین پرسنل بانک ها و موسسات ادغامی سرنوشت آنان است.

گرچه مدیران و مسئولان همواره بر این نکته تاکید دارند که قرار نیست نیرویی از بین پنج بانک تعدیل شوند اما جانمایی تمامی این نیروها در بانک سپه نیز عملاً غیرممکن است.

از جمله مواردی که در چند ماه گذشته در بین پرسنل بانک ها و موسسات ادغامی شکل گرفته بحث بازخرید به صورت تشویقی می باشد.

بدین صورت که بانک های ادغامی با تدوین دستورالعملی شرایطی را برای کارمندان خود مهیا کنند که به صورت اختیاری با دریافت سنواتی بیشتر از حد معمول یا بازخرید شوند.

حال به نظر می‌رسد این موضوع در یکی از بانکهای ادغامی به صورت جدی در حال پیگیری است و گفته می شود ممکن است پیشنهاد سه برابری سنوات برای بازخرید به کارمندان داده شود.

البته هنوز جزئیات و شرایط آن ذکر نشده و مدیران و مسئولین بانک‌ها و موسسات ادغامی نیز تمایلی به انجام مصاحبه در این خصوص ندارند.
https://akhbarbank.com/vdcjmtea.uqe88zsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
حسین
Iran, Islamic Republic of
بهتر نیست بجای نسخه پیچی بی معنی برین بررسی کنین،با وجود اینهمه نیروی جون چه استدلالی پشت تمدید نیروهای بازنشسته در بانک سپه هست،،،زیر ساختشون خوبه،یا نیروهاشون تحصیل کرده ترن،!!! اصلا اگر بحث نیروی انسانی هست چرا سپه رو مجزا میکنین همیشه جالب،،،،یا چرا فکر کردین سپه فقط تصمیم گیرنده،،،اینکه تصمیم گیرندگان بحث ادغام فقط یک نهاد یا سازمان نیست شکی نیست باید اینم بدونین که سپه هم مانند 5بانک و موسسه جز پروژ ادغام ،،با نگاه ساده به ورود به هر شعبی از بانکهای ادغامی و سپه تفاوت رو میتونین درک کنید که کدوم سیستم فرسوده چه از بعد منابع انسانی چه زیر ساختی و...حالا جای سوال داره چرا اینقدر شما جانبداری میکنی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
افتضاحه جوانهایی که با سال ها تلاش و مجاهدت درس خوانده اند و به درجات تحصیلی و شغلی این چنین عالی رسیده اند را میخواهند به همین راحتی از کار بیکار کنند البته این افتضاحات افتضاح طلبان فقط در بانک ها اتفاق نمیافتد همه جا همین جوری شده واقعا در عصر استثمار ایران به سر میبریم!
تازه ترین اخبار