۰
بانک ایران زمین در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، کلنگ ساخت دومین مدرسه فرزندان ایران زمین را در استان خوزستان به زمین زد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، کلنگ ساخت دومین مدرسه فرزندان ایران زمین در شهرستان دارخوین استان خوزستان با حضور مدیران ارشد استانی بانک ایران زمین، مسئولان سازمان نوسازی مدارس استان، مسئولان آموزش و پروش و مدیران محلی این شهرستان به زمین زده شد.

صمدنیک پور مدیریت شعب استان های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین در آیین مراسم کلنگ زنی دومین مدرسه فرزندان ایران زمین در استان خوزستان اظهار داشت: ساخت این مدارس با هدف مشارکت در تحقق اهداف جهادی و خیرخواهانه و در راستای اجرای مصوبه هیات مدیره بانک با تخصیص بودجه از محل هزینه های تبلیغاتی، پروژه احداث مدارس در مناطق سیل زده استان های گلستان و خوزستان در دستور کار بانک قرار گرفت.

گفتنی است، بانک ایران زمین به منظور ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی و با هدف توسعه فضای آموزشی کشور، پروژه ساخت 2 باب مدرسه در مناطق سیل زده در استان خوزستان را شروع کرده و ساخت و نوسازی مدارس سیل زده آق قلا در استان گلستان از دیگر اهداف بانک ایران زمین در راستای کمک به نوسازی فضای آموزشی مناطق سیل زده است.

 
https://akhbarbank.com/vdcjv8ea.uqe8ozsffu.html
تازه ترین اخبار