اولین کارگزاری بورس بیمه ایران در شرق کشور در مشهد افتتاح شد

21 آذر 1398 ساعت 10:29

اولین کارگزاری بورس بیمه ایران در شرق کشور طی مراسمی در مشهد با حضور میلاد قاسمی نایب‌رئیس هیأت‌مدیره و معاون مالی و اعتباری کارگزاری بورس بیمه ایران، آبتین کریمی عضو هیات مدیره و معاون توسعه و عملیات، داودی رییس انجمن صنفی بیمه ایران استان خراسان، خدا دوست مدیر بورس منطقه‌ای خراسان و حمید اسماعیل‌زاده معاون مدیرکل بیمه ایران افتتاح شد.


به گزارش اخباربانک، در این مراسم میلاد قاسمی نایب رییس هیات مدیره و معاون مالی و اعتباری کارگزاری بورس بیمه ایران گفت: این شعبه به‌‌عنوان یازدهمین شعبه ما محسوب می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تعداد شعب ما به ۲۰ شعبه افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به این‌که کارگزاری بورس بیمه ایران موفق به کسب رتبه پانزده در میان کارگزاری‌های بورس بیمه شده است، گفت: توسعه، بسط و اشاعه فرهنگ سهامداری از اهداف ماست و نباید اعضا درمورد نرخ ارز دغدغه‌ای داشته باشند.

وی کارگزاری بورس بیمه ایران را درگاه ورودی مشتری عنوان کرد و با اشاره به نقش و جایگاه اقتصادی شهر مشهد گفت: در مشهد با توجه به جریان نقدینگی خوب آن می توان سرمایه‌ها را در کارگزاری بورس بیمه ایران جذب نمود تا سرمایه‌ها در بازار سرمایه، ماندگار شود. وی تصریح کرد: بورس می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند ضمن این‌که محرک اقتصادی است و بازدهی بهره‌وری در کشور را ارتقا خواهد داد.

خدا دوست مدیر بورس منطقه‌ای خراسان نیز در این مراسم ضمن تبریک افتتاح کارگزاری بورس بیمه ایران شعبه مشهد گفت: بورس بیمه ایران در حوزه صندوق، بازدهی خوبی داشته است و در این رابطه نیازمند مانور هرچه بیشتر و معرفی این کارگزاری و تبلیغات گسترده هستیم.

اسماعیل زاده معاون مدیر کل بیمه ایران نیز در این مراسم گفت: به منظور ارتقای توانمندی‌ها در شبکه فروش نیازمند تعامل هرچه بیشتر در این حوزه هستیم.

داودی رئیس انجمن صنفی بیمه ایران استان خراسان نیز در این مراسم با عرض تبریک راه‌اندازی و افتتاح کارگزاری بورس بیمه ایران در مشهد گفت: بیمه ایران همواره نشانه اطمینان و اعتماد جامعه است و باتوجه به این‌که ۴۰ درصد مردم در بیمه ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند بنابراین از پتانسیل بالایی برخوردار می باشد و تاثیر آن کاملاً ملموس است.

وی از وجود یک‌هزار  نماینده و مکان بالقوه در خراسان خبر داد و گفت: اگر تنها ۷۰۰ مورد آن‌ها فعال باشند، زمینه خوبی برای بسط و گسترش بورس محسوب می‌شوند.

کریمی عضو هیئت‌مدیره و معاون توسعه و عملیات بیمه ایران استان خراسان نیز گفت: بیمه ایران دارای خانواده بزرگی است و این خانواده دارایی ارزشمندی برای بورس محسوب می‌شوند و می‌توانند در قالب سهام‌دار به بورس ملحق شوند.

وی با اشاره به این‌که پرسنل و خانواده بیمه ایران می‌توانند در سامانه سجام، پذیرش شده و ثبت‌نام کنند و به مجموعه سهام‌داران بپیوندند و از سودآوری استفاده کنند، گفت: نقدینگی این عزیزان می‌تواند وارد بازار سرمایه شود و در برابر کاهش ارزش پول ملی می‌‌توان این سرمایه را ارتقا داد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم شهر مشهد به‌‌عنوان یکی از سه شهر بزرگ کشور، همواره از شهرهای سرمایه‌پذیر بورس باشد. در این راستا سعی می‌کنیم سبد کاملی از خدمات ارائه شود حتی صندوق سرمایه‌گذاری ویژه خانواده بیمه ایران نیز راه‌اندازی خواهد شد.

شایان ذکر است کارگزاری بورس بیمه ایران شعبه مشهد در محل بلوار جانباز _ ساختمان اداری شماره ۲ پاژ _  طبقه چهارم واحد ۴۱۴  آماده ارائه خدمت به شهروندان عزیز می باشد.
 


کد مطلب: 71957

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/71957/اولین-کارگزاری-بورس-بیمه-ایران-شرق-کشور-مشهد-افتتاح

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com