سکه عقب نشست/ دلار کوتاه آمد

20 آذر 1398 ساعت 15:23

به دنبال افت قیمت دلار در بازار، قیمت طلا و سکه نیز نزولی شد.


به گزارش اخباربانک به نقل از خبرآنلاین، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۴۷ هزار تومان کاهش قیمت داشت؛ به طوری که در نهایت با قیمت ۴ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان به فروش رفت. گزارش‌ها نشان می‌دهد حباب سکه در بازار ۳۲ هزار تومان است.

در این میان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افت ۸۱ هزار تومانی روبه‌رو بود و در بازار ۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

قیمت نیم‌سکه و ربع‌سکه در بازار ۵۰ هزار تومان کاهش یافت. نیم‌سکه با قیمت ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۵۵۹ هزار تومان و سکه گرمی ۹۰۹ هزار تومان فروخته شد.

در بازار طلا اما قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار ۴ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کرد. به این ترتیب هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۴۵۹ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت و هر مثقال طلا نیز ۱۹۹ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

دلار کوتاه آمد


بازار ارز نسبت به روز گذشته کاهش قیمت قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد.
 
به گزارش ایسنا، بازار ارز که روزهای اخیر صعودی بوده امروز (چهارشنبه) کاهشی شد و نسبت به روز گذشته قیمت‌ها کاهش قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد؛ به‌ گونه‌ای که قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شد و قیمت فروش این ارز نیز ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان است.

پس از چند روز نوسان در بازار ارز به نظر می‌رسد که این بازار امروز به ثبات رسیده و فاصله قیمت خرید و فروش دلار نیز به همان ۱۰۰ تومان بازگشته است.

همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری و ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان فروخته می‌شود که قیمت این ارز نیز ثابت مانده است.

ارز مسافرتی هم نسبت به روز گذشته ثابت بود؛ به طوریکه که قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان می‌رسد.

اما در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو افزایش داشت و هر دلار ۱۲ هزار و ۹۸۵ تومان و هر یورو ۱۴ هزار و ۳۵۲ تومان از مشتریان خریداری شده است.


کد مطلب: 71942

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/71942/سکه-عقب-نشست-دلار-کوتاه-آمد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com