«ایجاد فرصت» و «ثروت سازی» موسسه ملل در استانها افزایش می یابد

17 آذر 1398 ساعت 12:21

موسسه اعتباری ملل بدنبال رشد وتوسعه اقتصادی استان ها و ایجاد فرصت مناسب برای رفاه حال هموطنان است.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل در جلسه استاندار خراسان شمالی، فرمانداران  کلیه شهرستانهای استان و مدیران دستگاه های اجرایی استان خراسان شمالی که مدیرعامل موسسه اعتباری ملل و هیات همراه نیز در آن حضور داشتند.
 
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: پروژه های استان برای سرمایه گذاری توسط موسسه اعتباری ملل قطعی شود.
 
استاندار خراسان شمالی گفت: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان و در راستای انعقاد قرارداد با ارگانهای مختلف،تفاهم نامه ای نیز با موسسه اعتباری ملل منعقد شده که باید در اسرع وقت تعیین تکلیف و به سرانجام برسد.
 
محمدعلی شجاعی در نشستی با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل وهیات همراه و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: نگاه موسسه اعتباری ملل در هر استانی ایجاد اشتغال و خدمت رسانی مطلوب به هموطنان است لذا تا دو هفته آینده باید لیست تمام پروژه ها در حوزه های مختلف جهت سرمایه گذاری این موسسه قطعی شود.
 
وی افزود: هیچ شهرستانی بدون معرفی پروژه ای نباشد پس باید کار شبانه روزی مدیران را شاهد باشیم ضمن اینکه از هیچ حوزه ای هم غفلت نشود.
 
شجاعی تصریح کرد: خراسان شمالی بهترین پتانسیل را در حوزه های کشت و صنعت،فرآوری محصولات کشاورزی و دام سبک دارد که امیدواریم نگاه موسسه  اعتباری ملل به این حوزه ها جهت سرمایه گذاری بیشتر باشد زیرا تمام آنها توجیه اقتصادی دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی برای سرمایه گذار وجود ندارد تا استانهای بزرگ تر را رها کند و جهت سرمایه گذاری برای این استان اقدام کند لذا باید حال این استان برای سرمایه گذاری عالی و شرایط به درستی فراهم شود تا رغبت به سرمایه گذاری داشته باشند.
 
شجاعی افزود: بحث صدور مجوزهای بی نام را دنبال کرده و همچنین سال آینده هم همایش بزرگ بین المللی سرمایه گذاری را داریم که امیدواریم منجر به انعقاد قراردادهای مختلف و رغبت سرمایه گذاران شود.
 
وی اظهار داشت: خراسان شمالی به واسطه داشته های طبیعی،جمعیت ،وسعت وظرفیت های قابل توجهی برای پیشرفت و جهش دارد اما نمی توان با آهسته راه رفتن رتبه ها و شاخص های استان را ارتقا داد.
 
شجاعی بیان کرد: باید شرایط سرمایه گذاری تمام و کمال فراهم شود و معضلی برای جذب سرمایه گذار نداشته باشیم و ظرفیتی همچون حوزه فرش استان را بیشتر مورد توجه جهت سرمایه گذاری قرار دهیم.
 
در ادامه این نشست مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در ابتدای سخنان خود جدیت ، فعال بودن و نحوه مدیریت دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی مورد تحسین قرار داد و گفت: اگر فعالیت تمام مدیران کشوری هم اینگونه باشد کشور سریع تر آباد می شود. زیرا نگاه این استاندار دلسوزانه و در مسیر پیشرفت و توسعه است.
 
حجت الاسلام و المسلمین جوادی اظهار داشت: تمام اعتبارات موسسه در راستای رسیدن به رشد اقتصادی استانها هزینه می شود پس باید جهت رفاه حال بیشتر مردم به دنبال ایجاد فرصت ها بود و ما می توانیم برای این استان ثروت سازی کنیم.


کد مطلب: 71868

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/71868/ایجاد-فرصت-ثروت-سازی-موسسه-ملل-استانها-افزایش-می-یابد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com