نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد

15 آذر 1398 ساعت 14:47

بیمه سرمد در بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه همزمان با روز بیمه، برگزیده بخش «خلاقیت و نوآوری» هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه شد و تندیس و لوح قدردانی ویژه این جشنواره را از آن خود کرد.


به گزارش اخباربانک روابط عمومی بیمه سرمد، این جایگاه به دلیل خلاقیت و نوآوری در ساخت عصاهای خودایستا به عنوان نمادی جدید در صنعت بیمه و همچنین اجرای کمپین تبلیغاتی تکیه‌گاه مطمئن با هدف فرهنگسازی در سراسر کشور، به بیمه سرمد تعلق گرفت.

روابط عمومی بیمه سرمد، سال گذشته نیز برگزیده بخش «فرهنگی» در این جشنواره شده بود و این دومین سال متوالی است که در همایش بیمه و توسعه، با فعالیت اثربخش خود در بخش‌های مختلف صنعت بیمه، مورد توجه داوران قرار گرفته است.

«ارتباط با رسانه‌ها»، «روابط عمومی الکترونیک»، «پژوهش و افکارسنجی»، «ارتباطات درون و برون سازمانی»، «مسئولیت اجتماعی»، «انتشارات» و «امور تبلیغاتی و نمایشگاهی»، بخش های دیگری بودند که مورد ارزیابی داوران هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه قرار گرفتند.

همایش بیمه و توسعه امروز همزمان با روز ملی بیمه در برج میلاد تهران با حضور رییس‌جمهور، وزیر اقتصاد و خانواده بزرگ صنعت بیمه برگزار شد.


کد مطلب: 71808

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/71808/نشان-روابط-عمومی-برتر-سینه-بیمه-سرمد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com