۰
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۸
وزیر اقتصاد خبر داد:

بررسی دسترسی به حساب‌های بانکی مردم

وزیر اقتصاد از افزایش ۴۷ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال آینده و بررسی دسترسی به حساب‌های بانکی مردم برای تعیین مالیات خبر داد.
بررسی دسترسی به حساب‌های بانکی مردم
به گزارش اخباربانک، فرهاد دژپسند با اشاره به آخرین تصمیمات دولت نسبت به حذف و کاهش معافیت‌های مالیاتی گفت: مالیات از مواردی است که باید تمام تصمیمات آن با تصویب مجلس اخذ و اجرا شود. نمی‌توان با تصمیم شورای اقتصاد و نهادهای دولتی مرتبط نسبت به اجرای آن تصمیم گرفت.

وی درباره درآمدهای دولت از مالیات در بودجه سال آینده توضیح داد: با توجه به شرایط باید بر روی بحث مالیات متمرکز شویم و در دریافت مالیات‌های معوق و کاهش فرارهای مالیاتی مصمم هستیم. درآمد دولت از مالیات سال گذشته 109 و برای سال آینده 160 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

این مقام مسئول درباره قیمت دلار سال آینده نیز هم گفت: طبق آخرین اطلاعات ، دلار برای کالاهای اساسی همان 4200 تومان خواهد ماند. در اقتصادی که ارز دولتی نقش بسیار مهمی در آن دارد، نمی‌توان در بودجه نسبت به تعیین نرخ ارز اقدام کرد و این نشدنی است.

دژپسند درباره بررسی حساب‌های مردم برای تعیین مالیات گفت: طبیعی است که یکی از محورهای محاسبات مالیات همین است که بتوانیم به حساب‌های مردم دسترسی داشته باشیم.
 
https://akhbarbank.com/vdcexf8f.jh8zfi9bbj.html
تازه ترین اخبار