۰
آزرا پوست انداخت؛ رونمایی از هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس‌لیفت
هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس لیفت در کره جنوبی معرفی شد. سدان لوکس کره‌ای نسبت به قبل از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

اخیرا تصاویر جاسوسی متعددی از طراحی ظاهری هیوندای آزارا ۲۰۲۰ مدل فیس لیفت منتشر شد که به خوبی تغییرات این خودرو نسبت به گذشته را نشان می‌دهد. اکنون پس از گذشت مدت کوتاهی شاهد معرفی رسمی این سدان لوکس در کره جنوبی هستیم.

طول خودرو هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس لیفت حدود ۴.۹۹۰ میلی‌متر اعلام شده که نسبت به گذشته ۶۰ میلی‌متر کشیده‌تر شده است. همچنین عرض این خودرو ۱۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز ۴۰ میلی‌متر نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. از این رو سرنشینان در کابین از فضای زیادی برخوردار خواهند بود.

مشخصات هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس لیفت
هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس لیفت در کره جنوبی معرفی شد
تصاویری که از کابین این خودرو منتشر شده است به خوبی نشان می‌دهد که نسبت به گذشته لوکس‌تر و پیشرفته‌تر شده است. در کابین شاهد یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی سرگرمی هستیم.
از سایر جزئیات کابین می‌توان به سیستم نورپردازی داخلی ۶۴ رنگ، کنسول وسط چرمی با کنترل‌های لمسی برای سیستم تهویه جدید، غربیلک فرمان بازطراحی شده و صفحه آمپر دیجیتالی اشاره کرد.

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس لیفت در کره جنوبی معرفی شد
شرکت هیوندای برای مدل جدید آزرا از لحاظ ایمنی نیز سیستم‌های کمک راننده متعددی را در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها باید به تکنولوژی نیمه خودران دستیار رانندگی در بزرگراه، دستیار هوشمند پارک از راه دور، سیستم خروج ایمن، پایش نقاط کور، دستیار جلوگیری از برخورد جلو و دستیار جلوگیری از برخورد عقب اشاره کرد.

شرکت هیوندای برای افزایش رفاه سرنشینان سنسور گردوغبار جدیدی را در نظر گرفته و عایق‌های صدا را نیز ارتقا داده است.

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس لیفت در کره جنوبی معرفی شد
هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس لیفت در بازار کره جنوبی با ۴ موتور مختلف عرضه می‌شود. موتور اول یک پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر جدید است که قادر به تولید قدرت ۱۹۸ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر بوده که به جای موتور ۲.۴ لیتری قبلی در این خودرو ارائه شده است.

این موتور بسیار اقتصادی بوده و طبق اعلام هیوندای به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی ۱۱.۹ لیتری را به همراه دارد، اما آن دسته از مشتریانی که می‌خواهند خودرویی با مصرف سوخت کمتری را خریداری کنند، مدل هیبریدی ارتقا یافته این خودرو برای آن‌ها بسیار مناسب است؛ این مدل از موتور ۲.۴ لیتری بهره می‌برد و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی فقط ۶.۲ لیتری را به همراه خواهد داشت.

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس لیفت در کره جنوبی معرفی شد
موتور سوم این سدان لوکس یک پیشرانه ۳.۳ لیتری V۶ است که قدرتی برابر با ۲۹۴ اسب بخار و گشتاور ۳۴۳ نیوتن‌متر تولید می‌کند. موتور چهارم این خودرو نیز یک پیشرانه ۳ لیتری با ویژگی پشتیبانی از سوخت LPG است. این خودرو در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد.

اما از آنجایی که در کره جنوبی دارای محبوبیت زیادی است، تاکنون بسیاری از مشتریان آن را سفارش داده‌اند و فقط ظرف مدت ۱۱ روز پس از معرفی حدود ۳۹ هزار ۱۷۹ سفارش برای این سدان لوکس به ثبت رسیده است که در تاریخ این خودرو یک رکورد به شمار می‌رود. مدل پایه ۲.۵ لیتری این خودرو حدود ۳۲.۹۴ میلیون وون برابر با ۲۸ هزار و ۱۵۰ دلار قیمت دارد و مدل هیبریدی با قیمت ۴۴.۸۹ میلیون وون برابر با ۳۸ هزار و ۳۶۰ دلار به عنوان گران‌ترین نسخه هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیس لیفت محسوب می‌شود.

منبع: carscoops
https://akhbarbank.com/vdcaw0n0.49n6i15kk4.html
تازه ترین اخبار