۰
۲
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بررسی اطلاعات بانکی خانوارهایی که برای دریافت سبد حمایت معیشتی ثبت نام کردند به صورت خودکار و سیستمی انجام می‌شود.
اطلاعیه تازه وزارت رفاه درباره بررسی اطلاعات بانکی خانوار
به گزارش اخباربانک، پس از واریز آخرین دور سبد حمایت معیشتی دولت مقرر شد افرادی که خواهان دریافت این سبد هستند،  درخواست خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند.

در این ارتباط، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در انجام آزمون وسع، دسترسی به اطلاعات بانکی به معنای ممیزی حساب و اطلاعات مالی توسط نیروی انسانی نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بررسی اطلاعات مالی همانند فرایند آزمون‌های کنکور سراسری مبتنی بر قواعدی است که براساس آن درباره میزان درآمد افراد به صورت خودکار و رایانه‌ای تصمیم‌گیری می‌شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcdk905.yt0fk6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
کریم شیرازی کد ملی1530886708
Iran, Islamic Republic of
برایم کد رهگیری ارسال شده 26074609کارگر جایگاه سوخت سی.ان.جی در شهرستان میانه میباشم سبد معیشتی دریافت نکردم ماهیانه یک میلیون وهشتصد هزار تومان حقوق دریافت میکنم.
غلامحسین پهلوان نژاد
Iran, Islamic Republic of
فرهنگی بازنشسته بادریافتی ماه3600000 تومان /همسر بیسواد وخانه دار -دختر17ساله دانش اموز /پسری مجرد 20ساله که در اموزش نظامی است یک واحد مسکونیگلنگی در روستا به ارزش 50 میلیون و/باپول سنوات سی سال خدمت یک زمین مسکونی درشهر گنبد کاوس خریدم که امروز 200میلیون ارزش دارد پس انداز در کلیه بانک های کشور به 5میلیون نمیرسد
چرا سبد معیشتی برای خانواده 4 نفره ما واریز
نشد لطفا با برسی مجدد اقدام کنید
تازه ترین اخبار