۰
۲
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی نوشت: مردم درمورد وضعیت ارزی کشور نگران نباشند، زیرا نگرانی برخی کارشناسان ناشی از تحلیل اشتباه بدون آگاهی از وضعیت بانک مرکزی است.
همتی: مردم درمورد وضعیت ارزی کشور نگران نباشند
به گزارش اخباربانک، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی در صفحه شخصی خود نوشت: در یک هفته گذشته نوسانات بازار ارز که از قبل پیش‌بینی می‌ شد و در دو نوشته قبلی خود اشاره کرده بودم نگرانی‌‌ هایی را برای مردم عزیز پیش آورد.

این نگرانی‌ها بیشتر از آنچه ریشه در متغیرهای واقعی اقتصاد داشته باشد ناشی از تحلیل‌ های اشتباه و بدون آگاهی از وضعیت بانک مرکزی و قدرت بازارسازی آن بوده است.

آنچه که در شرایط امروز کشور توجه به آن لازم است، تکیه بر منطق علمی اقتصاد، جلوگیری از بروز التهابات ناشی از تغییر انتظارات و نیز تلاش برای حرکت به سوی تداوم ثبات اقتصادی است.

مردم عزیز ایران که همواره نقطه اتکای بانک مرکزی و نیز دولت در ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور بوده‌اند همچنان نقطه اتکای بنده در عمل به تعهدات بانک مرکزی بوده و خواهند بود. قطعا ملت بزرگ ایران با استفاده از خداوند متعال از این برهه سخت و حساس نیز عبور خواهد کرد. 
 
https://akhbarbank.com/vdcc0pqm.2bqse8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
هر وقت گفتید مردم نگران نباشن - برعکس باید نگران باشیم - همین حسن آقا دلار 3800 تومنی رو نگفت نخرین گرون نمیشه - حالا که تازه آمده پایین 11800
حسین
Romania
مهمترین چیزی که مردم یک کشور به اون اهمیت میدادن با همه ی کاستی ها اعتماد بود ،، من سوال میکنم از شما ، آیا مردم به شما اعتماد دارن ،؟؟؟؟این سوال رو از خودتون بپرسین، ایا دولت اقداماتی انجاام داد که عموم مردم راضی باشن ؟؟؟ بشینید فکر کنید به اقداماتتون ،...
تازه ترین اخبار