۱
۶
يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
آغاز ثبت‌نام تقاضای حمایت معیشتی

کد #۶۳۶۹* را شماره‌گیری کنید

وزارت رفاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خانوارهایی که حمایت معیشتی دریافت نکردند و خود را مشمول دریافت آن می‌دانند از ۸ صبح یکشنبه سوم آذر با شماره گیری #۶۳۶۹* تقاضای خود را اعلام کنند.
کد #۶۳۶۹* را شماره‌گیری کنید
به گزارش اخباربانک، نوبت سوم بسته معیشتی خانوار برای ۲۰ میلیون نفر دیگر ساعاتی قبل واریز شد؛ به این ترتیب طبق آخرین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن دسته از سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند اما خود را واجد شرایط می دانند می توانند از ساعت ۸ صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست خود را ثبت و شماره ملی خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند. در این صورت ظرف ۲۴ ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می شود.

لازم به ذکر است که نوبت اول برای ۲۰ میلیون نفر در طرح حمایت معیشتی در روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه، نوبت دوم برای ۲۰ میلیون دیگر در روز چهارشنبه ۲۹ آبان و نوبت سوم برای ۲۰ میلیون نفر دیگر ساعت ۲۴ شنبه شب (دوم آذرماه) واریز شد.

دولت بعد از اصلاح قیمت بنزین، ۶۰ میلیون نفر را مشمول دریافت حمایت معیشتی اعلام کرد که بر اساس آن برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در همین خصوص، حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه پیش از این درباره جاماندگان از بسته معیشتی که خود را مستحق دریافت آن می‌دانند، گفته بود که این دسته از افراد تا شنبه صبر کنند و به هیچ دستگاهی مراجعه نکنند و اگر واریزی نداشتند می‌توانند به روش های اعلامی درخواست دهند تا براساس آزمون وسع، درخواستشان بررسی شود؛ لذا شهروندان نگران نباشند.

وی همچنین درباره پیامک‌های ارسالی در خصوص بسته حمایتی هشدار داده و عنوان کرده بود که نه تنها وزارت رفاه بلکه هیچ دستگاه دولتی پیامکی ارسال نمی‌کند لذا هر پیامکی دال بر وضعیت یارانه و بسته حمایتی کلاهبرداری و فیشینگ خواهد بود.
https://akhbarbank.com/vdcbfsbz.rhb80piuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
کیومرث
Iran, Islamic Republic of
سلام
هرچه این کد را می زنیم کد خطا می زنه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
یه شماره سامانه دادن که کار نمیکنه .
Iran, Islamic Republic of
مسئولین ما در همه کار حرفه ایی هستند. در سر کار گذاشتن مردم که دیگه سنگ تموم گذاشتن. سامانه ایی که کار نمیکنه فقط برای سرکارگذاشتن هست.
Iran, Islamic Republic of
هر چه این کد میگیری کار نمیکنه و وقتی هم کار میکنه بعد یک روز تلاش همان موبایلی که بنام خودمون هست میگه این شماره مال شما نیست. واقعا فکر میکنم میخوان کاری کنند که مردم منصرف بشوند و عطاشو به لقاش ببخشند....
Iran, Islamic Republic of
جالبه من تو تهران از هر که میپرسم براشون واریز نکردن معلوم نیست این 60 میلیون تو ایران هستند یا کشورهای همسایه که یارانه بنزینو براشون واریز کردن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
با سلام .من مجرد هستم و 42سال سن دارم و اتفاقأ از نظر درآمدی مشکل دارم و پدرم بد سرپرست هستن و دو مورد از مواردی که درسایت ذکر کردن دارن!
اولأ: دیگه بچه نیستم که دولت یا ارگانهای زیر مجموعه به خودشون اجازه میدین و حق دخالت تا این حد در زندگی مردم را ندارن که حقمونو جدا نمیکنن و شرط ازدواج گذاشتن؟!
دومأ: تقریبأ حدود10سال از واریز یارانه ها میگذره و حقوق کارمندان دولت و... سالیانه افزایش پیدا کرده ولی اصل یارانه ها اصلأ افزایش پیدا نکرده و دولت حقی برای سایر اقشار ضعیف جامعه قائل نبوده؟!
سومأ من و خیلی از مردم ضعیف با سختی میگذرونیم ولی نمیام برای این چنین مشکلاتی و این چندرقاز آبرو ریزی کنیم و (بطور مثال من آبروی پدرم ببرم و برایش به دستگاه قضا پرونده سازی کنم ؟!)
چهارمأ: من افرادی رو میشناسم که هم پدر و مادر دارن و در یک خونه زندگی میکنن و از اول مجرد بودن و یارانشون از پدر و مادرشون جدا کردن؟!
دولت هم اگه میخواد مشکل مردم برطرف کنه بهتره که این قوانین دست و پا گیرو حذف یا اصلاح کنه و از جلوی مردم برداره اگه واقعأ قسط خدمت به مردم داره؟!
دولت و مسئولین یارانه راهی بیان کنید که چگونه میتوانم بدون این بند و قوانین مزاحم یارانه مونو را برای خانوارهایی که بدسرپرست هستن و افراد مجرد پابه سن گذاشته دارندجدا کنیم نه اینکه وعده سر خرمن بدین و مانعی چون ازدواج سر راهمون علم کنید؟! ( مثل سهام عدالت که اوایل به حساب سرپرست خانوار واریز میشد بعداز مدتی جدا شد!) باتشکر از دوستان اخبار بانک
تازه ترین اخبار