بانک صادرات آماده استفاده از توانمندی فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها است

30 آبان 1398 ساعت 12:29

معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران گفت: بانک‌ها می‌توانند برای استفاده از خدمات و تولیدات شرکت‌های ارائه دهنده اپلیکیشن‌های نوین بانکی پیشقدم شوند و بانک صادرات ایران برای استفاده از توانمندی‌های استارت آپ‌ها و فین‌تک‌ها برنامه دارد.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، سید کاظم مرتضوی اسکویی در بازدید از نمایشگاه ایران پرداخت، حضور بانک صادرات ایران را برای تقویت ارتباط و همکاری با فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها در زمینه استفاده از نرم‌افزارهای نوین سازنده خواند و گفت: نمایشگاه ایران پرداخت تلاشی برای فرهنگ‌سازی و ایجاد بسترهای لازم کاهش هزینه‌های نظام‌های پرداخت است که با حضور شرکت‌های پرداخت‌ساز، خدمات انفورماتیک، فین‌تک‌ها و سایر فعالان این حوزه، امکان دسترسی بهتر به تولیدات آنها را فراهم کرده است. بانک صادرات ایران برای توسعه در حوزه فناوری اطلاعات این مسیر را در قالب یک هلدینگ پیگیری خواهد کرد. 
 
وی با بیان اینکه هدف از بکارگیری تولیدات فین‌تک‌ها، کاهش هزینه و افزایش سرعت در بانکداری است، اظهار کرد: شرکت‌هایی پا به عرصه پرداخت گذاشته‌اند که با هزینه کم کارهای بزرگی انجام می‌دهند. برخی از نرم‌افزارهای تولید شده توسط این شرکت‌ها در امر بازاریابی، کمک به مشتریان و ثبت و هدایت درخواست‌های مشتریان می‌تواند مورد استفاده بانک‌ها قرار گیرد.
 
معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران در عین حال تدوین قوانین جدید برای مسئولیت شرکت‌های واسطه پرداخت و حضور فعال فناوری‌های جدید را مورد اشاره قرار داد و گفت: در دنیا شرکت‌های واسطه پرداخت مسئولیت دارند و باید برای آن قوانین جدید تدوین شود.
 
مرتضوی اسکویی در این بازدید در نشستی با محمدمراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا و برگزار کننده نمایشگاه ایران پرداخت، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ بانک صادرات ایران برای توسعه همکاری برای تسریع در تحول بانکداری دیجیتال و اقتصاد هوشمند را ارائه کرد.
 
در جریان این بازدید جوایز یکی از پنل‌های تخصصی این نمایشگاه با حضور معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران اعطا شد.


کد مطلب: 71509

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/71509/بانک-صادرات-آماده-استفاده-توانمندی-فین-تک-ها-استارت-آپ-ها

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com