۰
مدیرعامل موسسه خانه‌کتاب و دبیر بیست‌و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از پرداخت تسهیلات به خبرنگاران حوزه کتاب به دنبال توافق با بانک صادرات ایران خبر داد.
به گزارش اخباربانک، نیکنام حسینی‌پور با اشاره به توافق مشترک موسسه خانه‌کتاب و بانک صادرات ایران برای پرداخت وام به اهل قلم گفت: به دنبال این توافق خبرنگاران حوزه کتاب نیز از تسهیلات این بانک بهره‌مند خواهند شد.

آیین اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه خانه‌کتاب و دبیر بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و هیات امنای خانه کتاب، خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود آموزگار عضو هیئت‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقان‌کار مشاور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، عصر سه‌شنبه ٢٨ آبان‌ماه در پژوهشکده فرهنگ و هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

حسینی‌پور در این مراسم با اشاره به تحولات جشنواره کتاب و رسانه بیان کرد: در هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه، آیین‌نامه این رویداد تدوین شد اما آماده دریافت دیدگاه صاحبنظران برای ارتقای مفاد این آیین‌نامه هستیم.

حسینی‌پور با بیان این مطلب که جشنواره کتاب و رسانه در دوره هجدهم به بلوغ رسیده است درباره جریان داوری آثار ادامه داد: تلاش شد تا فرایند داوری با تاکید بر دیده‌شدن همه آثار حرفه‌ای برگزار شود. داوران جشنواره کتاب و رسانه از سرمایه‌های موسسه خانه کتاب به عنوان مجری این رویداد و البته فضای فرهنگی کشور محسوب می‌شوند بنابراین به نظر می‌رسد باید طی سال ارتباط با اعضای هیأت داوران تداوم داشته باشد پیشنهاد شد تا دبیرخانه دائمی جشنواره کتاب و رسانه با هدف رصد آثار خبرنگاران حوزه کتاب در طی سال تشکیل شود.

در ادامه این آیین از برگزیدگان و شایستگان تقدیر هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با اهدای تندیس درخت معرفت و جایزه نقدی تجلیل شد.​
 
https://akhbarbank.com/vdcci0qm.2bqso8laa2.html
تازه ترین اخبار