۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵

آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

بازار سکه و طلا امروز با نوسان قیمتی همراه بود؛ به طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی به ۴ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هم ۴۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان رسید.
به گزارش اخباربانک به نقل از خبرآنلاین، سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با قیمت ۴ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان فروخته شد.
 
این در حالی است که دیروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان به فروش رفت.
 
در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۳۸۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۹ هزار تومان بود. نیم سکه دیروز با قیمت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۳۰ هزار تومان داد و ستد می شد.

در هین حال، قیمت طلای ۱۸ عیار امروز در بازار تهران ۴۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۶۵ دلار معامله می‌شود.دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۲ هزار تومان بود.
 
https://akhbarbank.com/vdchzknq.23nzmdftt2.html
تازه ترین اخبار