۰
مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: نام گذاری سال ۹۸ به عنوان سال «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت موضوع برای کشور دارد، که جا دارد با ایجاد فضای تبادل و همفکری میان برنامه ریزان، تولید کنندگان و بانک‌ها به عنوان تامین کننده مالی این حوزه، به سمت رونق تولید قدم برداریم.
بزودی افزایش سرمایه بانک ایران زمین نهایی می شود
به گزارش اخباربانک، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک شرایط اقتصادی کشور را بسیار حساس عنوان کرد و افزود: در حال حاضر منابع مالی در کشور بسیار محدود است، بسیاری از تولید کنندگان با مشکلات جدی مواجه هستند از اینرو برنامه ریزی دقیق در راستای حمایت از تولید و به کارگیری صحیح منابع باید در اولویت بخش‌های اقتصادی قرار گیرد.

مدیرعامل بانک ایران زمین، با اشاره به برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته در این بانک برای حضوری موثر در اقتصاد کشور تصریح کرد: یکی از اقداماتی که ما به صورت استانی در حال پیگیری آن هستیم شناسایی تولید کنندگان و فعالین این عرصه در استانهای مختلف است تا بتوانیم بهترین بهره وری را از منابع موجود داشته باشیم.

پورسعید حضور بانک‌ها به عنوان تامین کنندگان مالی اقتصاد را مهم و حیاتی دانست و گفت: بانک‌ها تلاش زیادی را در راستای حمایت از تولید به کار می‌برند اما واقعیت اینست که محدودیت‌های زیادی در حال حاضر در تمامی بخش‌های اقتصادی وجود دارد، اما نگاه موثر و برنامه ریزی می‌تواند بسیاری از موانع را از سر راه بردارد و بدون‌شک رونق تولید زمانی تحقق خواهد یافت که بانکها و بازار سرمایه در راستای حمایت از تولید داخلی تقویت شوند.

وی با اشاره به افزایش سرمایه بانک ایران زمین افزود: بورس و بانک دو اهرم اصلی برای حمایت از تولید داخلی هستند. ما در همین راستا و به منظور بهبود ساختار مالی بانک بزودی افزایش سرمایه بانک را نهایی خواهیم کرد. یکی از مزایای این امر این است که بانک می تواند از این محل در عملیات بانکی به خصوص اعطا تسهیلات و سرمایه گذاری‌های مجاز در چارچوب دستور العمل های بانک مرکزی اقدام کند.

مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به اقداماتی که در سالهای اخیر توسط این بانک به منظور بهبود حوزه‌های کسب و کار نوین و همچنین حمایت از بخش‌های تولیدی اظهار داشت: سال گذشته در راستای حمایت از تولید و اشتغال بخشی از منابع مورد نیاز و سرمایه‌ سیمان غرب آسیا را تامین کردیم، که این امر نقش موثری در بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال منطقه داشته است.

وی افزود: ما همزمان با نگاه موثر به حوزه‌های تولیدی کشور، در راستای حرکت به سمت بانکداری دیجیتال حمایت از کسب و کارهای جدید که مبتنی بر خلاقیت و نوآوری هستند را در دستور کار قرار دادیم، که نتیجه آن راه‌اندازی مرکز نوآوری بانک ایران زمین بود. این مرکز سعی دارد با حمایت موثر از استارت‌آپ‌ها، فضایی برای اجرایی شدن ایده‌های نو را محقق کند.

پورسعید با تاکید بر رویکرد جدید این بانک در حمایت از کسب و کارهای نوین و استارتاپ‌ها گفت: مهمترین رویکرد بانکداری ما ارائه خدمات از طریق izboom ایران زمین بوم به شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها و فین تک ‌ها است که موجب حمایت از کسب و کارهای نوظهور خواهد شد.

مدیرعامل بانک ایران زمین در انتها با اعلام حمایت همه جانبه‌ این بانک از بخش‌های تولیدی، فین تک‌ها، استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوین از روسای شعب استان‌ها خواست تا با شناخت نیازهای بخش‌های تولیدی در استانهای مختلف در حد مقدورات نسبت به حمایت از آنها اقدام کنند.
https://akhbarbank.com/vdcdos05.yt0fn6a22y.html
تازه ترین اخبار