۰
اجلاس مدیران عامل شرکت ها، هلدینگ ها و مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی با حضور محمدی معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت برگزار شد.
بانک تجارت قصد تبدیل شدن به بانک تخصصی بخش انرژی کشور را دارد
به گزارش اخباربانک، در این اجلاس که با شعار «رونق تولید، همگرایی و بالندگی» در مشهد مقدس برگزار شد، رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک با اشاره به خدمات گسترده بانک تجارت به مجتمع‌های پتروشیمی کشور، از آمادگی این بانک برای تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی کشور خبر داد.

دولت‌آبادی با تاکید بر اهمیت حمایت از روند توسعه صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصاد و اشتغال‌زایی گفت: بانک تجارت به صورت تخصصی در حال حاضر 160 شعبه، 30 باجه و در مجموع 2120 نفر از پرسنل خود را به طور ویژه در خدمت حوزه انرژی کشور قرار داده تا تجربه خدمت‌رسانی حرفه‌ای را برای فعالان این صنعت مهم کشور رقم زند.

مدیرعامل بانک تجارت تبدیل شدن این بانک به عنوان تخصصی بخش انرژی کشور از جمله صنعت پتروشیمی را از برنامه‌های پیش روز بانک تجارت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر به عنوان بزرگترین شرکت بورسی کشور افتخار همراهی با شرکت‌های بزرگ و مهمی همچون هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی‌های جم، پارس، نوری، آریا ساسول، مهر، تندگویان، مبین، زاگرس، امیرکبیر، بوعلی، مارون، پردیس، اراک، ارومیه، اصفهان، تبریز، شیراز، بوشهر، ارومیه، دهلران، متانول کاوه و ده‌ها شرکت دیگر پتروشیمی را در سخت‌ترین شرایط تحریمی داریم.

وی ادامه داد: ارائه خدمات به تمامی فعالان زنجیره تامین صنعت پتروشیمی و تکمیل و توسعه طرح‌های توسعه‌ای از راهبردهای بانک تجارت است و در شرایط کنونی اقتصاد کشور برنامه‌های متنوعی را برای حمایت از صنایع بالادستی و پایین دستی پتروشیمی در دستور کار قرار داده‌ایم و مصوبه های لازم نیز کسب شده است.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به طراحی صندوق خصوصی ویژه حوزه انرژی توسط این بانک افزود: در این روش تامین مالی، برای بخش ریال دو روش بازار سرمایه و انتشار اوراق و اعطای تسهیلات بانکی و در بخش ارز چهار روش فاینانس خارجی، صندوق توسعه ملی، شبکه شعب بانک تجارت در خارج از کشور و تسهیلات بانکی پیش بینی شده است.

برگزاری پنل تخصصی و بررسی ساز و کار فروش اعتباری و قراردادهای بلند مدت با حضور نمایندگان  دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی و بورس کالای ایران و همچنین معرفی صندوق خصوصی سرمایه گذاری برای صنعت پتروشیمی، جایگاه و نقش استارت‌آپ ها، شتاب‌دهنده ها و شرکت‌های دانش بنیان در صنعت پتروشیمی و نیز موضوع  پدافند غیر عامل در اجلاس مدیران عامل مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی دو روزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این اجلاس رزازان رئیس هیات مدیره، اشرف‌نژاد عضو هیات مدیره، شریفیان معاون مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک تجارت حضور داشتند.
 
https://akhbarbank.com/vdcd9s05.yt0f56a22y.html
تازه ترین اخبار