بیمه سامان شعبه جدید افتتاح کرد

22 آبان 1398 ساعت 9:10

شعبه جدید بیمه سامان در غرب تهران به بهره برداری رسید.


به گزارش اخباربانک، چارچوب شایستگی های بیمه سامان با توجه به تاکید مدیریت سازمان بر توسعه و بهبود عملکرد و بهره وری بیشتر در ارائه خدمات به مشتریان،طراحی شده است و در همین راستا افزایش نقاط تماس با مشتریان می تواند اقدام موثری در این زمینه باشد. در راستای این استراتژی بیمه سامان به تازگی شعبه غرب تهران را افتتاح کرد .
 
شرکت بیمه سامان علاوه بر بیمه گری ایجاد طرح های نوین بیمه ای را جزئی از ارزش های  خود می داند ؛ در این راستا طرح بیمه ای با عنوان بیمه درمان تکمیلی خانواده که از ماهها قبل به بازار آمده اولین هدیه ی خاص این شرکت به خانواده های مستقر در منطقه غرب تهران است.
 
بیمه سامان به عنوان یکی از بیمه های خصوصی در طول سال های گذشته توانسته برند بسیار خلاق و خوشنامی را در کشور ایجاد کند چراکه فکر کردن فراتر از چارچوب، ایجاد ایده های منحصر به فرد و جدید و همچنین استفاده از این ایده ها جهت بهبود رویه ها، محصولات و خدمات موجود و یا ایجاد رویه ها، محصولات، خدمات و راه حل های جدید را در چهارچوب های شایستگی خود قرارداده است. 
 
لازم به ذکر است، بیمه گذاران می توانند جهت صدور بیمه نامه های خود به آدرس این شعبه واقع در بلوار دهکده المپیک، چهارراه زیبادشت، به سمت بوستان جوانمردان،خیابان گلدشت پلاک 22 طبقه اول واحد 2 مراجعه فرمایند.


کد مطلب: 71335

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/71335/بیمه-سامان-شعبه-جدید-افتتاح

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com