۰
سازمان بورس اعلام کرد: بیش از ۶۱۹ میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون(در مدت ۱۴۷ روز معاملاتی) در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.
به گزارش اخباربانک، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۷روز معاملاتی تعداد ۶۱۹میلیارد و ۳۲۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۱۳هزار و ۴۴۲میلیارد ریال در ۵۴میلیون و ۳۲هزار و ۳دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۲۳میلیارد و ۹۹۲میلیون سهم به ارزش ۱۰۸۰هزار و ۹۸۳میلیارد ریال در ۲۵میلیون و ۷۴۷هزار و ۴۲۱نوبت در بازار اول؛ ۱۸۳میلیارد و ۲۶میلیون سهم به ارزش ۸۴۴هزار و ۸۶۵میلیارد ریال در ۲۷میلیون و ۸۰۰هزار و ۹۲۰نوبت در بازار دوم؛ ۶۰میلیون و ۲۰۰هزار برگه به ارزش ۵۸هزار و ۳۸۱میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۲۵۱نوبت در بازار بدهی، ۱۳۴میلیون و ۷۵۰هزار قرارداد به ارزش ۹۹۱میلیارد ریال در ۵۸هزار و ۸۱۹نوبت در بازار مشتقه و ۱۲میلیارد و ۱۱۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲۸هزار و ۲۲۲میلیارد ریال در ۴۰۸هزار و ۵۹۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۲۶هزار و ۶۷۴واحد رشد، ‌معادل ۷۰.۹۰ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۰۵هزار و ۳۳۳واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۷هزار و ۵۹۵واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۲۷۷هزار و ۸۰۸واحدی به ترتیب ۶۵.۴۳و ۸۰.۴۹درصد افزایش داشته‌اند.
 
https://akhbarbank.com/vdcjo8ea.uqev8zsffu.html
تازه ترین اخبار