انتخاب مسئول جدید پروژه بیمه توسعه

17 آبان 1398 ساعت 9:47

افشاری ، مدیر عامل بیمه توسعه در مراسم انتخاب ذوالفقاری به عنوان مسوول جدید پروژه بیمه توسعه در زمینه تسریع در تامین منابع مالی خسارت‌های باقیمانده قول مساعد داد.


به گزارش اخباربانک، در نشستی با حضور محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران و افشاری مدیرعامل بیمه توسعه، ذوالفقاری به عنوان مسئول جدید پروژه بیمه توسعه و نماینده مستقر بیمه ایران در آن شرکت معرفی شد.

در این نشست معاون فنی بیمه ایران بر ضرورت تسریع در تسویه خسارت‌های باقیمانده در حداقل زمان ممکن تاکید کرده و حفظ حقوق زیان‌دیدگان را مقدم بر هر موضوع دیگری دانست.

همچنین افشاری نیز با تشکر از همراهی و مساعدت بیمه ایران در طول این چند سال، در زمینه تسریع در تامین منابع مالی خسارت‌های باقیمانده قول مساعد داد.  

گفتنی است، بیش ازین علی حیدری مسوول  واحد اجرایی مدیریت پروژه بیمه توسعه و قبل از وی خالق شکورمسوول سابق این پروژه  بودند.

بر اساس این گزارش  از زمان توقف فعالیتهای بیمه توسعه بیش از پنج سال می گذرد و هنوز تعهداتش به بیمه گذاران به طور کامل ایفاء نشده است.

در نهم اردیبهشت 1397 و در زمان مراسم تودیع و معارفه مدیر  پیشین پروژه بیمه توسعه ، فراشیانی  مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران صراحتا در این مراسم اذعان داشته که امیدواریم تا پایان امسال این پروژه به اتمام برسد .

این در حالی است که با گذشت بیش از یکسال ازین تاریخ اما همچنان تعهدات بیمه توسعه باقی مانده و مسوول پروژه جدیدی نیز برای ان انتخاب شده است.

افشاری ، مدیر عامل بیمه توسعه در حالیکه در مراسم انتخاب ذوالفقاری به عنوان مسوول جدید پروژه در زمینه تسریع در تامین منابع مالی خسارت‌های باقیمانده قول مساعد داده اما در سال گذشته نیز در زمان معارفه حیدری مسوول پیشین نیز این قول را داده بوداین در حالی است که  امار جدیدی از میزان تعهدات باقیمانده این شرکت متوقف شده در دست نیست و در زمان اتمام ایفاء تعهدات زیان دیدگان بیمه توسعه ابهام وجود دارد.

شاید مرور حافظه تاریخی برای پیدا کردن سرنخ هایی که ما را به روشن شدن این ابهامات برساند، خالی از لطف نباشد.


کد مطلب: 71216

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/71216/انتخاب-مسئول-جدید-پروژه-بیمه-توسعه

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com