۰
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹

پلی‌استیشن۵؛ احتمالا حدود ۵.۵میلیون تومان

هنوز قیمت رسمی پلی استیشن 5 مشخص نیست اما طبق گفته‌های مدیرمالی سونی می‌تواند حدس زد که این کمپانی می‌خواهد قیمتی برای کنسول جدید خود مشخص کند که گروه بزرگی از گیمرها قادر به خریداری آن باشند.

طبق گفته‌های مدیرمالی سونی هیروکی توتوکی عرضه پلی استیشن 5 در اوایل ماه دسامبر ۲۰۲۰ (دی ۱۳۹۹) می‌تواند به فروش بهتر این کنسول کمک کند. زیرا این کنسول می‌تواند یک هدیه‌ی بسیار خوب کریسمس باشد.

پلی‌استیشن۵؛ احتمالا حدود ۵.۵میلیون تومان
او اعتقاد دارد که سودآوری پلی استیشن 5 به شکل مشخصی به قیمت آن بستگی دارد. هر چقدر که قیمت کنسول بیشتر باشد، سود سهام‌داران و افرادی از این دست نیز بیشتر خواهد شد اما می‌توان درس‌هایی از قیمت مناسب پلی استیشن 4 و موفقیتی که این کنسول به آن رسیده گرفت. توتوکی می‌گوید که سونی هنوز به قیمت نهایی کنسول نرسیده و در جال تحلیل بازار و هزینه‌های نهایی برای رسیدن به قیمتی مناسب است.

پلی‌استیشن۵؛ احتمالا حدود ۵.۵میلیون تومان
طبق گفته‌های او می‌توان حدس زد که سونی می‌خواهد پلی استیشن 5 را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه کند تا گروه بزرگ‌تری از کاربران به آن دسترسی داشته باشند. البته سونی همچنان سون سرمایه‌گذاران را نیز در نظر خواهد گرفت اما اجازه نخواهد که این اتفاق باعث بالا رفتن بیش از اندازه‌ی قیمت پلی استیشن بعدی شود.

پیش از این عرضه پلی استیشن 3 با قیمت بسیار زیاد ۶۰۰ دلاری باعث شده بود تا این کنسول در اوایل حیات خود بسیار از ایکس باکس 360 عقب بماند. البته سونی قیمت منطقی ۴۰۰ دلار را برای پلی استیشن 4 در نظر گرفت و همین موضوع باعث شد تا گروه بیشتری از کاربران به خرید این کنسول علاقه داشته باشند.

بر اساس اطلاعاتی که از سخت‌افزار کنسول نسل بعدی سونی منتشر شده، این کنسول در زمان عرضه ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت که با نرخ دلار 11300 تومانی چیزی حدود بیش از 5.5 میلیون تومان تعیین قیمت خواهد شد. قیمتی که با توجه به سخت‌افزار قدرتمند این کنسول مقرون به‌صرفه و منطقی به نظر می‌رسد. این احتمال وجود دارد که سونی یک مدل قوی‌تر از پلی استیشن 5 معمولی را هم در دست توسعه داشته باشد اما بعید است که همزمان با عرضه مدل استاندارد شاهد یک پلی استیشن 5 پرو هم باشیم.
https://akhbarbank.com/vdcenw8f.jh8z7i9bbj.html
تازه ترین اخبار