۱
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱
در بازار بورس اوراق بهادار؛

موسسه ملل پنجمین نماد پر معامله در بین نمادهای بانکی

موسسه اعتباری ملل در معاملات چهارشنبه گذشته بورس اوراق بهادار پنجمین نماد پرمعامله در بین نمادهای بانکی و موسسات اعتباری بود.
موسسه ملل پنجمین نماد پر معامله در بین نمادهای بانکی
به گزارش خبرنگار اخبار بانک نماد های بانک ها و موسسات اعتباری همواره در بازار بورس اوراق بهادار جزو پر معامله ترین نمادهای این بازار بوده است.

در این بین معاملات روز چهارشنبه بازار بورس نشان می دهد بانک های ملت و تجارت با معاملاتی بیش از سی و بیست میلیارد تومان در بین ۱۰ شرکت برتر بورس از نظر ارزش معاملات قرار گرفته اند.

نکته جالب توجه در خصوص معامله نمادهای بانکی و موسسات اعتباری این است که نماد موسسه اعتباری ملل پنجمین نماد پر معامله در بین نمادهای بانکی بوده است.

بانک تجارت با حدود ۱۶ هزار معامله، بانک صادرات ۷ هزار، بانک اقتصاد نوین ۶ هزار، بانک ملت ۵ هزار و موسسه اعتباری ملل با بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ معامله پر معامله ترین نمادهای در بین بانک‌ها و موسسات اعتباری در روزچهارشنبه بوده‌اند.

ارزش ریالی معاملات روز چهارشنبه موسسه اعتباری ملل حدود ۵ میلیارد تومان بوده است.

عملکرد مطلوب و گزارشات جذاب از سوی موسسه اعتباری ملل باعث شده نگاه بیشتر فعالان بازار به سمت این موسسه و جذاب بودن آن برای خرید شود.

این موسسه هفته گذشته نیز عملکرد شش ماهه خود در سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن به ازای هر سهم ۲۲ تومان سود محقق نموده است.
https://akhbarbank.com/vdchzvnq.23nzwdftt2.html
تازه ترین اخبار