۰
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵

سود بانک صادرات ۵۲.۷ میلیارد تومان شد

عملکرد شش ماهه بانک صادرات ایران نشان می‌دهد که این بانک در دوره مالی شش ماهه نخست امسال ۵۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان سود خالص به دست آورده است.
به گزارش اخباربانک، انتشار گزارش شش ماهه عملکرد بانک صادرات ایران که با نماد «وبصادر» در بورس اوراق بهادار فعال است، نشان می‌دهد که این شرکت در این دوره عملکرد بهتری نسبت به سه ماهه نخست سال داشته است.

بر اساس صورت‌های مالی (حسابرسی نشده) منتشر شده در سامانه کدال، بانک صادرات برای دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم ۳ ریال سود محقق کرده است. در سه ماهه نخست امسال این بانک به ازای هر سهم یک ریال سود محقق کرده و از نقطه سر به سر عبور کرده بود.

بررسی صورت‌های مالی این بانک نشان می‌دهد که درآمدهای مشاع آن در شش ماهه نخست امسال به ۹۱ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۷۹۹ میلیون ریال رسیده که افزایش قابل توجهی نسبت به دوره مشابه سال گذشته و همچنین پایان سال ۹۷ یافته است.

از سوی دیگر سود خالص این بانک برای دوره مالی مورد اشاره به ۵۲۷.۷۰۱ میلیون ریال رسیده که بازهم حاکی از بهبود عملکرد آن است. تمامی این موارد حکایت از بهبود تراز عملیاتی بانک صادرات به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی دارد.

 

https://akhbarbank.com/vdcf01de.w6dxcagiiw.html
تازه ترین اخبار