۰
۲
بانک پارسیان در طرح پژواک خود حساب سپرده سرمایه گذاری یکساله به نرخ ۵ درصد افتتاح می‌کند.
افتتاح حساب یکساله در بانک پارسیان به نرخ ۵ درصد
به گزارش خبرنگار اخباربانک، در حالی که بانک مرکزی بر اساس آخرین بخشنامه خود حساب سپرده سرمایه گذاری یکساله را به نرخ ۱۵ درصد تعیین کرده اما هستند بانکهایی که کمتر و یا بیشتر از آن را به مشتریان می دهند.

البته در بسیاری از موارد نرخهای بالاتر از ۱۵ درصد به مشتریان پرداخت می‌شود اما به تازگی بانک پارسیان نرخی کمتر از آن را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

این بانک در طرح پژواک خود به مشتریان اعلام می‌کنند که می‌توانند حساب سپرده سرمایه گذاری یک ساله به نرخ‌های ۵ و ۸ درصد افتتاح کنند.

مشتری در صورتی که حساب بلند مدت یکساله با نرخ‌های ۵ و ۸ درصد افتتاح کند می‌تواند تسهیلات ارزان قیمت با نرخ‌های ۴ درصد تا ۱۲ درصد از بانک پارسیان دریافت کند.

البته مشتری در صورتی که بخواهد تسهیلات این چنینی با نرخ‌های پایین را دریافت کند باید حساب سپرده یکساله خود را تا پایان مدت تسهیلات در بانک توثیق کند.

در این طرح مشتری با حفظ سرمایه اولیه و بهره مندی از سود آن، با دریافت تسهیلات ارزان قیمت، امکان خرید مایحتاج ضروری خود را فراهم کند.

این نوع سپرده گذاری و پرداخت تسهیلات در بسیاری از بانک‌ها و موسسات اعتباری رواج پیدا کرده و فقط نرخ آن در دیگر بانک‌ها تغییر پیدا می‌کند.
https://akhbarbank.com/vdcfmcde.w6dxcagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Iran, Islamic Republic of
سپرده 67 بانک صادرات خیلی وقته اومده و همینطوریه - تازه سپرده کوتاه مدت هست و بکساله هم نیست
هادی
Iran, Islamic Republic of
کافیست به صورتهای مالی بانک در کدال نگاهی بیندازد.
تازه ترین اخبار