۰
کیپاد یا همان کیف پول همراه پاسارگاد، خدمت جدیدی از بانک پاسارگاد است که توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، با هدف ایجاد تحول در عرصه پرداخت‌های خُرد روزمره، از طریق تلفن‌همراه هوشمند عرضه شده است.
به گزارش اخباربانک، اپلیکیشن کیپاد، کیف پولی الکترونیکی بانک پاسارگاد است که قابلیت‌‌های متعددی را در حوزه پرداخت برای کاربران فراهم می‌‌کند. شما با نصب این اپلیکیشن و استفاده از آن، می‌توانید پرداختی امن، سریع و آسان را در حوزه‌های مختلف پذیرندگی کیپاد تجربه کنید.

کیپاد محدود به مشتریان بانک پاسارگاد نیست
استفاده از اپلیکیشن کیپاد منحصر به مشتریان بانک پاسارگاد نبوده و همه افراد با داشتن کارت بانکی و رمز دوم (اینترنتی) از هر یک از بانک‌های سراسر کشور، می‌توانند از خدمات الکترونیک این اپلیکیشن بهره‌مند شوند. 

مزیت‌های رقابتی کیپاد
توسعه این اپلیکیشن با رعایت آخرین استانداردهای بانکی و امنیتی انجام شده و واسط کاربری زیبا و سهولت انجام عملیات پرداخت از مزیت‌‌های کیپاد است که استفاده از آن را به تجربه‌‌ای منحصر به فرد برای کاربران بدل ساخته است.

خدمات کیپاد
در این اپلیکیشن علاوه بر خدمات معمول اپلیکیشن‌های پرداخت از جمله پرداخت قبض از طریق اسکن بارکد یا بوسیله شناسه، خرید بسته اینترنتی، شارژ مستقیم، نیکوکاری و خرید اشتراک و پخش آنلاین فیلم و سریال آیو ، قابلیت‌های منحصر به فرد بسیاری وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت: 

قبض برق
با اجرای طرح ملی قبض سبز و جایگزین شدن قبض الکترونیکی به جای قبض کاغذی برق، اپلیکیشن کیپاد، جهت همراهی با این طرح، گزینه”قبض برق” را به نسخه جدید خود اضافه کرد. کاربران جهت رویت قبض برق خود، می‌توانند یکبار برای همیشه، شناسه قبض برق را در قسمت”قبض برق” وارد نموده و پس از آن به راحتی نسبت به پرداخت مبلغ آن اقدام کنند. 

انتقال به حساب
یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد اپلیکیشن کیپاد، انتقال موجودی کیف پول به حساب کاربر است. شما می‌توانید در صورت لزوم با مراجعه به قسمت انتقال حساب، مبلغ اعتبار کیف پول خود را از طریق کد شبا (ثبت شده در قسمت پروفایل)، به حساب بانکی خود انتقال دهید. 

پرداخت آنلاین عوارض آزادراه‌ها
مالکان خودروهایی که قصد عبور از آزادراه‌‌های مجهز به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (تهران – ساوه) ،(قزوین – زنجان) ، (قزوین – رشت) و (کرج – قزوین) را دارند، می‌‌توانند با نصب اپلیکیشن کیپاد، ضمن ثبت شماره پلاک خودرو یا خودروهای خود و انتخاب آزادراه‌‌های عبوری، نسبت به پرداخت عوارض آزادراه‌‌‌ها اقدام کرده و با خیالی آسوده از گذرگاه‌‌های الکترونیکی عبور کنند.

پرداخت عوارض طرح ترافیک
از آنجایی که در طول روز افراد زیادی جهت انجام امور روزمره خود نیاز به رفت و آمد در محدوده طرح ترافیک و یا آلودگی هوا را دارند؛ اپلیکیشن کیپاد در نسخه جدید خود، امکان پرداخت بدهی عوارض طرح ترافیک را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی با مراجعه به قسمت عوارض طرح ترافیک، پلاک خودروی خود را ثبت کرده و نسبت به استعلام و پرداخت بدهی خود اقدام کنید. 

پرداخت مبتنی بر کد تصویری
پرداخت از طریق کدQR، یکی دیگر از خدمات کیف پول همراه پاسارگاد است که با هدف حذف پول نقد در پرداخت‌های خرد روزمره، امکان خرید از فروشگاه‌‏های تحت پوشش و یا پرداخت هزینه وسایل حمل و نقل عمومی را فراهم کرده است.
انتقال پول به دیگر کاربران
انتقال اعتبار به کاربری دیگر بدون انتقال به درگاه پرداخت و تنها با انتخاب فرد مورد نظر از فهرست تماس‌ها و یا وارد کردن شماره تماس فرد مورد نظر، قابلیتی است که کیپاد برای کاربران خود فراهم ساخته است.

شارژ کارت‌‌های شهروندی
در صورتی که گوشی موبایل شماره مجهز به فناوری NFC باشد، می‌توانید با استفاده از کیپاد کارت شهروندی خود را در شهرهای مشهد و قزوین شارژ کنید. برای این کار کافی است با استفاده از گزینه خرید شارژ، مبلغ مورد نیاز خود را وارد کنید و پس از کسر مبلغ شارژ از کیف پول ، کارت شهروندی خود را به پشت تلفن همراه نزدیک کنید تا بدون نیاز به مراجعه کیوسک‌های شارژ بتوانید کارت‌های بلیط خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است شارژ کیف پول و یا انتقال اعتبار نیاز به پرداخت کارمزد ندارد و امکان ارائه این خدمت به شهروندان دیگر شهرهای کشور نیز در آینده نزدیک فراهم خواهد شد. 

پرداخت از طریق NFC
کیپـاد که بر اساس فنـاوری ارتباط میدانی نزدیک طراحی شده این امکان را برای کاربران در مشهد و قزوین مهیا می‏سازد تا پـرداخت‏‌هـای خـود را از طـریق فنــاوری NFC تلفـن ‏های همراه اندرویدی ورژن 4.2 و سیم کارت‏‌های NFC ایرانسل (و در آینده‏ ای نزدیک، دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور) انجام دهند که در مطلب جداگانه به آن خواهیم پرداخت...

در آخرین هفته شگفت‌انگیز کیپاد چه خبر است؟
شما کاربران اپلیکیشن کیپاد می‌توانید تا آخر مهرماه با انجام هر تراکنش در این اپلیکیشن از 5 جایزه 5 میلیون تومانی ( در مجموع 25 میلیون تومان) در چهارمین هفته شگفت‌انگیز کیپاد بهره‌مند شوید. بنابراین اگر تا بحال کیپاد را در گوشی‌تان نصب نکردید، برای نصب نسخه‌های اندروید و یا IOS از طریق سایت www.kipod.ir و سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bpi.irاقدام کنید.
همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات خدمات ارایه‌شده در این برنامه، با مرکز تماس مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به شماره 23505 و یا مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل کنید.
 
https://akhbarbank.com/vdcci4qm.2bqxe8laa2.html
تازه ترین اخبار