۰
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱

بیمه پاسارگاد پیش بینی ۶ ماهه را محقق کرد

بیمه پاسارگاد را می توان به جرات یکی از کم ریسک های گروه بیمه ای نام برد، یکی از شرکت های بیمه ای که در میان هم گروه هایش شرایط مطلوب تری دارد.
به گزارش اخباربانک، معصوم ضمیری مدیرعامل بیمه پاسارگاد درباره عملکرد شش ماهه شرکت متبوعش گفت: هفته آینده گزارش عملکرد شش ماهه ما در کدال بارگذاری خواهد شد، اما به طور کل می توان گفت از نظر سودآوری در شرایط مطلوبی هستیم و آنچه که در بودجه مصوب کرده بودیم را محقق کردیم.

وی ادامه داد: البته نیمه دوم سال وضع ما بهتر از نیمه اول نیز خواهد بود چرا که شرایط خاصی که بورس برای سرمایه گذاری ایجاد کرده بود منجر شد تا با توجه به پرتفوی سرمایه گذاری که در بازار سهام داریم سود های خوبی را شناسایی کنیم و بازده مطلوبی کسب کنیم.

ضمیری گفت: مدل سرمایه گذاری ما در بورس بر اساس ترکیب خاصی از پرتفوی در صنایع مختلف است و دید سرمایه گذاری ما عمدتا بلند مدت است و تلاش ما این است که از نصاب های خاصی که در سرمایه گذاری لحاظ کردیم عدول نکنیم.

وی ادمه داد: بخش اصلی پرتفوی بیمه ای ما بیمه زندگی است و به نسبت سال گذشته رشد 50 درصدی را در این رشته بیمه ای داشتیم و در این بخش پیشرو هستیم.

ضمیری گفت: امسال پیش بینی می کنیم فقط در رشته بیمه عمر بیش از 200 میلیارد تومان تولید داشته باشیم و برنامه این است که هر سال 50 درصد رشد تولید در این رشته داشته باشیم. در حال حاضر60 درصد از ترکیب پرتفوی بیمه ای ما بیمه زندگی است.

به گزارش بورس 24 وی درباره نوسانات اخیر قیمت سهام بیمه پاسارگاد هم گفت: سهام ما جزو سهامی است که سرمایه گذاران بلند مدت دارد و معمولا در بازار با نوسانات هیجانی روبرو نیست و همواره روند منطقی باثبات و صعودی را متناسب با عملکرد ما پیموده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcfvcde.w6dxtagiiw.html
تازه ترین اخبار