۰
۲
بخشی از گزارش مالی بانک شهر به تسهیلات پرداختی به مدیران ارشد این مجموعه تعلق دارد که نشان می دهد در سالهای گذشته، مبالغ قابل توجهی توسط برخی از آنها به عنوان تسهیلات قرض الحسنه و با سود پایین دریافت شده است.
وام ۲۰۰ میلیونی با سود ۴ درصد برای مدیرعامل بانک شهر/ معاون بانک ۳۹۵ میلیون گرفت +سند
به گزارش اخباربانک، بانک شهر صورت های مالی سال ۹۶ خود را با تاخیری قابل توجه، طی روزهای اخیر در دسترس سهامداران قرار داده است.

بخشی از این گزارش مالی به تسهیلات پرداختی به مدیران ارشد این مجموعه تعلق دارد که نشان می دهد در سالهای گذشته، مبالغ قابل توجهی توسط برخی از آنها به عنوان تسهیلات قرض الحسنه و با سود پایین دریافت شده است که به شرح زیر است:

وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد برای مدیرعامل بانک شهر/ معاون بانک ۳۹۵ میلیون تسهیلات گرفت +سند

احمد درخشنده اصل (مدیرعامل فعلی بانک): اصل مبلغ پرداختی ۲۰۶ میلیون تومان وام قرض الحسنه که در ۲۴ شهریور سال ۹۴ تصویب شده و با سود ۴ درصد و مدت بازپرداخت ۶۰ ماه یا ۵ سال به وی اعطا شده.

غلامحسین تابش فر (معاون وقت برنامه ریزی بانک): اصل مبلغ پرداختی ۱۵۴ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با سود ۴ درصد که بازپرداخت آن به مدت ۸۴ ماه یا ۷ سال خواهد بود و در سال ۹۳ مصوب شده است.

سید حسین مظلوم فرزقی (معاون وقت پشتیبانی بانک): اصل مبلغ پرداختی ۱۸۰ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه که سود آن ۴ درصد بوده و مدت بازپرداخت آن ۶۰ ماه است و در مرداد سال ۹۴ مصوب شده بود.

محمد تقی صمدی (معاون وقت مالی و اقتصادی بانک): مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به صورت جعاله با سود ۴ درصد که مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماه بوده و در اسفند سال ۹۶ مصوب شده است.

حسن رستم پناه (معاون مالی و اقتصادی بانک): دریافت ۵ فقره تسهیلات که جمعا ۳۹۵ میلیون تومان که از وام ۱۵ میلیون تومانی تا ۲۰۰ میلیون تومانی را شامل می شود و انوع مختلفی چون مشاکرت مدنی، فروش اقساطی و جعاله را در بر می گیرد. سود وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۷ درصد، ۲۰۰ میلیون تومانی ۴ درصد و ۵۰ میلیون تومانی ۲۴ درصد است.

تاریخ تصویب این تسهیلات نیز بین سالهای ۹۴ تا ۹۶ است که ۳۰۰ میلیون از این مبلغ در ۲ ماه آخر سال ۹۶ تصویب شده است.
منبع: صبحانه

پایگاه خبری اخبار بانک: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdchmqnq.23nvwdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
من اصلا نفهیمدم منظور ازاین خبر چیه....
پارسا
Iran, Islamic Republic of
باسلام کارمند بازنشسته آموزش پرورش هستم برای ۲۰ میلیون وام گفتند ۲ضامن بیار بعد ۲۰ میلیون سفته ۲۰ میلیون کسر اقساط هر نفر هم ضامن هم وام گیرنده و ۲۰ میلیون چک به بانگ مرکزی شکایت کردم البته ضامن چون خانم من بود قبول نمی کردند که با دستور بانک مرکزی ضمانت خانم من را قبول کردند خلاصه بعداز کلی معطلی ۲۵۰۰۰۰۰از مبلغ وام رابعنوان ضامت نگه داشتند خلاصه از مبلغ وام دومطلون پانصد هزار تومان کم کردند تا پایان اقساط بلوکه کردند که چهار برابر مبلغ وام از من وضامن تعهد کرفتند با استعلام از بانک مرکزی اعتبار سنجی گرفتند بازهم ایراد گرفتند چون در ان بانک سپرده داشتم باکلی منت سرم گذشتند تا دادند گفتم پس چگونه از صندوق ذخیره ما هشت هزار میلیارد بردن من در شعبه مطهری بانک شهر حسلب دارم معلم بازنشسته هستم زن شوهر حقوق بگیر هستیم دونفر ۶۰سال برای این مملکت زحمت کشیدیم هرکس پول مارا با این ترفند ها میبره الهی که خرج سرطان بشه انشالله کوفت بشه اما اینجوری نمیشه آنها بچه های خودشان می فرستند خارج بچه های ما بیکار اینجا میمانند آقای مدیر آقای معاون نکن دادش بخدا من سال ۵۷ دیدم ایکاش بودی میدیدی شماها باید ......
تازه ترین اخبار