فعالیت های مجتمع فولاد بناب در سال رونق تولید تحسین برانگیز است

20 مهر 1398 ساعت 19:34

استاندار آذربایجان شرقی در جریان بازدید از مجتمع فولاد بناب از مدیریت مجتمع فولاد صنعت بناب برای فعالیت های انجام شده در سال رونق تولید تمجید کرد.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری ، محمدرضا پورمحمدی به همراه نماینده و فرماندار بناب و دیگر مسئولان استان و شهرستان از ذوب قوس ۱۵۰، از واحد ذوب ۵۲۰ القائی و ست پنجم کوره القائی این واحد که به دست متخصصان داخلی مجتمع ساخته و کامل بومی سازی شده بازدید کرد و درجریان گزارش کامل ساخت و بهره برداری آن قرار گرفت.

وی در بازدید از واحدهای تولیدی مجتمع فولاد صنعت بناب که با حضور سید ابوتراب فاضل مدیرعامل و نائب‌رئیس هیات مدیره این مجتمع انجام شد، از نزدیک در جریان فعالیت‌های انجام شده در سال رونق تولید قرار گرفت و اقدامات انجام شده توسط مدیریت مجموعه را تحسین برانگیز خواند.

ابوتراب فاضل مدیرعامل مجتمع نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در یک‌سال اخیر اعم از فعالیت مجدد ذوب قوس ۱۵۰ و خط نورد ۱۸ استند این مجتمع که در سال‌های اخیر غیرفعال بودند، ارائه کرد و از افزایش چشمگیر صادرات محصولات به خارج از کشور و پروژه‌های در دست اقدام از جمله کوره جدید قوس ۵۰ تنی خبر داد.

مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر در قالب واحدهای ذوب و ریخته‌گری قوس و القائی شمش‌های ۱۵۰*۱۵۰ و در قالب خطوط نورد انواع مقاطع فولادی اعم از میلگرد آجدار از سایز ۸ الی ۳۲ با گریدهای مختلف، تیرآهن، نبشی و ناودانی را مطابق با استانداردهای جهانی تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.
 


کد مطلب: 70757

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/70757/فعالیت-های-مجتمع-فولاد-بناب-سال-رونق-تولید-تحسین-برانگیز

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com