۰
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵

امکان خرید دینار در صرافی سپهر بانک صادرات

شرکت صرافی سپهر بانک صادرات ایران تا سقف ١٢٥ هزار دینار عراق با نرخ بازار ثانویه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می‌کند.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل صرافی سپهر بانک صادرات ایران با اعلام این خبر افزود: علاوه بر تامین ارز معادل ١٠٠ دلار یا ١٠٠ یورو، امکان ارائه ارز معادل به میزان ١٢٥ هزار دینار عراق نیز به نرخ بازار ثانویه برای زائران اربعین حسینی در صرافی سپهر بانک صادرات ایران فراهم است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر این صرافی ارز مورد نیاز خود را تهیه کنند.
 
محمودرضا گشادرو اظهار کرد: شرکت صرافی سپهر بانک صادرات ایران در راستای توسعه خدمات ارزی، برای تامین ارز زائران اربعین آمادگی دارد و متقاضیان می‌توانند از این صرافی به عنوان یکی از صرافی‌های منتخب بانک مرکزی برای تامین ارز خود اقدام کنند.
 
وی گفت: متقاضیان می‌توانند در تهران به آدرس خیابان فردوسی، مرکز تجارت جهانی، طبقه منفی یک (صرافی سپهر بانک صادرات ایران) و در سایر استان‌های یزد، اصفهان و فارس به شعب شرکت صرافی سپهر بانک صادرات ایران به آدرس‌ یزد چهارراه ایرانشهر، اصفهان چهارراه تختی و شیراز بلوارزند چهارراه زند مراجعه کنند.​
https://akhbarbank.com/vdcjvmea.uqeymzsffu.html
تازه ترین اخبار