رفت و آمد یک مدیر عامل در دو بانک ادغامی

8 مهر 1398 ساعت 7:59

طی روزهای اخیر مدیران عامل بانک‌ها و موسسات ادغامی در بانک سپه تغییر کرده اند.یک مدیر در دو بانک ادغامی فقط جابجا شده و دیگری که سابقه روابط عمومی هم داشته، حالا مدیر عامل بانک شده است.


به گزارش خبرنگار اخباربانک، در طی هفته گذشته ۴ مدیر عامل بانک و موسسه اعتباری ادغام شده در بانک سپه تغییر کرده‌اند.

برگزاری مجامع عمومی این پنج بانک و موسسه اعتباری و تعیین اعضای هیئت مدیره، در نهایت منجر به تغییر مدیران عامل این پنج بانک و موسسه شده است.

مدیران عامل چهار بانک و موسسه اعتباری مهر اقتصاد، قوامین، کوثر و حکمت ایرانیان تعیین شده‌اند و تنها بانک انصار مانده که اعضای هیئت مدیره دیروز انتخاب شدن به نظر می رسد ظرف امروز و فردا اعضای هیئت مدیره مدیر عامل جدید خود را تایید کنند.

با توجه به جابجایی هر پنج مدیر عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری این سوال مطرح می‌شود که اساساً چرا این تغییرات گسترده شکل گرفته است؟

این در حالی است که در چند ماه اخیر همکاری های نسبتاً خوبی در بین مدیران عامل بانکهای ادغامی با مسئولان بانک سپه انجام شده است.

 نکته جالب تر اینکه مدیرعامل بانک قوامین به سمت مدیر عاملی بانک مهر اقتصاد برگزیده شده است.وی پیش از این مدیر عامل بانک مهر اقتصاد بود.

از سوی دیگر مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان پیش از این سابقه روابط عمومی بانک سپه را داشته که حالا مدیر عامل بانک شده است.

البته انتخاب مدیر عامل جزو وظایف اعضای هیئت مدیره بانک‌ها و موسسات است، اما اینکه به طور همزمان هر ۵ مدیرعامل تغییر پیدا کرده ‌سوال هایی را در ذهن پرسنل بانک‌ها و موسسات اعتباری ادغامی به وجود آورده است.


کد مطلب: 70521

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/70521/رفت-آمد-یک-مدیر-عامل-دو-بانک-ادغامی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com