تلاش دوباره بانک سپه برای خداحافظی با سرمایه گذاری امید

31 شهريور 1398 ساعت 9:23

بانک سپه در تلاشی دیگر بلوک مدیریتی سهام سرمایه گذاری امید را به میزان ۵٠ درصد به علاوه ١ سهم را برای فروش آگهی کرد. بدین ترتیب، شاهد عرضه این بلوک با قیمت پایه هر سهم ١۴٢٨ تومان به صورت ٢٠ درصد نقد و مابقی اقساطی در روز دوشنبه بیست و نهم مهر ماه خواهیم بود.


به گزارش اخباربانک، بانک سپه که در اوایل خرداد سال جاری بلوک کنترلی 50 درصد + یک سهم هلدینگ مدیریت سرمایه گذاری امید را بصورت عمده روانه میز فروش کرد اما به دلیل نبود خریدار بی نتیجه ماند،برای بار دوم قصد دارد "وامید" را در بازار اول معاملات بورس تهران عرضه کند.

به این ترتیب، مقرر شده 15 میلیارد و یک سهم توسط کارگزاری بانک سپه، دوشنبه 29 مهر روانه میز فروش شود تا این بانک دولتی بتواند مالکیت خود را در این هلدینگ کاهش دهد.

در این واگذاری که بطور یکجا و نقد یا 20 درصد نقد و مابقی اقساط مبلغ معامله با احتساب سود دوره تقسیط با نرخ سالانه 18 درصد به 10 قسمت مساوی با فواصل 6 ماهه صورت می گیرد،قیمت پایه هر سهم 14282 ریال و قیمت پایه کل 21.4 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

قیمت تابلو هر سهم هلدینگ مدیریت سرمایه گذاری امید در معاملات روز گذشته 6078 ریال بوده است.

همچنین کارگزار خریدار باید 10 درصد مبلغ کل پایه را به عنوان سپرده شرکت در مزایده بورس بصورت نقد یا ضمانت نامه بانکی از خریدار دریافت و به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و ارائه کنند.
 


کد مطلب: 70345

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/70345/تلاش-دوباره-بانک-سپه-خداحافظی-سرمایه-گذاری-امید

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com