۰
بانک ایران زمین، چشم انداز خود را بر سرآمدی و بر جسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان (تعمیق در روش های اسلامی در فردای بانکداری)، قرار داده است.
با پیشرفت روزافزون فناوری و تکنولوژی به خصوص در عرصه بانکداری، دیگر بانکداری سنتی نه تنها کارایی ندارد بلکه مشتریان بانک ها هم تغییر ذائقه داده و ترجیح می دهند بر موج تکنولوژی سوار و خدمات را به گونه ای غیر از شیوه های سنتی دریافت کنند و سیستم بانکی در آینده ای نه چندان دور وارد یک دوران پسا تحول خواهد شد.

برهمین اساس بانک‌ها برای عقب نماندن از این قافله تمام تلاش خود را به کار گرفته و سعی دارند با بهبود خدمات و روش‌های نوین همگام با استانداردهای جهانی حرکت کنند. اما در بین این بانک ها هستند بانک هایی که برنامه‌ریزی دقیق و مدونی برای آینده دارند و چشم‌اندازی مشخص برای پیشبرد اهداف و ارائه بهترین و به روزترین خدمات به مشتریان خود دارند.

ایران زمین را می‌توان از جمله بانک‌هایی معرفی کرد که رویکرد دانش محوری این بانک فراتر از قلمرو سنتی بانکداری است و کمک می‌کند تا بانک، ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و سپرده‌گذاران، نسبت به تحولات محیطی، به بهترین نحو و هوشمندانه عمل کند و بهترین ساختاربندی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد.

بانک ایران زمین، چشم انداز خود را بر سرآمدی و بر جسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان (تعمیق در روش های اسلامی در فردای بانکداری)، قرار داده است.

این بانک در نظر دارد تا در آینده‌ای نزدیک با ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان (مشتریان، سهامداران، کارکنان) و تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری اسلامی، بانکی متمایز برای مشتریان خود باشد.

سیاست این بانک در حوزه بانکداری دیجیتال تغییر نگرش و دیدگاهی است که در خصوص خدمات بانکی ایجاد خواهد شد، به این مفهوم که این تغییر و تحول در نحوه ارائه خدمات نیست و اساسا خود خدمات بانکی متحول خواهد شد. مشتریان این بانک در آینده شاهد یک چهره جدید از بانک خواهند بود زیرا آنچه امروزه در دنیا رخ داده و به سرعت در حال همه گیر شدن است، تحول در خدمات بانکی است.

ویژگی مهم خدمات بانکداری دیجیتال را می‌توان انعطاف‌پذیری آن دانست. در بانکداری دیجیتال سرویس‌ها چنان منعطف خواهند شد که بانک این توان را دارد تا برای هر مشتری خدمات خاصی را خلق کند.

در آینده نقش درآمدی واسطه گری وجوه برای بانک‌ها کاهش خواهد یافت و دیگر بانک‌ها از تفاوت سود سپرده و درآمدی که از اعطای تسهیلات دارند هزینه‌های خود را تأمین نخواهند کرد و بانک‌ها تاکید درآمدی خود را بر روی خدمات متمرکز خواهند کرد و در عرصه رقابت، هر بانکی که بهتر و کامل‌تر و منطبق با واقعیت و شرایط روز، به سرعت تغییر کند، موفق خواهد بود.

یکی از موارد دیگری که در این دوران پسا تحول با آن روبرو خواهیم بود، بحث مدیریت مبتنی بر ریسک است که منظور از آن برنامه‌ریزی و مدیریت خطراتی خواهد بود که ناشی از شرایط جدید، بانک ها را تهدید می کند.
https://akhbarbank.com/vdcjatea.uqeytzsffu.html
تازه ترین اخبار