۰
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰

یارانه نقدی شهریور دیشب واریز شد

یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی شهریورماه ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
به گزارش اخباربانک، گفتنی است، مبلغ یارانه شهریور 98 هر یک از مشمولان همانند ماه‌های گذشته 45.500 تومان است.

طبق اعلام وزیر کار بناست از مهر ماه یارانه گروهی از غیرنیازمندان حذف شود؛ محمد شریعتمداری 14 شهریور و در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره شناسایی و حذف یارانه سه دهک بالای درآمدی، گفت: در قانون بودجه امسال دولت مکلف به حذف یارانه سه دهک بالاتر شده است یعنی افراد با درآمد‌های بالا که نیاز به دریافت یارانه ندارند، حذف شوند.

برای تحقق این هدف آیین نامه اجرایی پیش بینی شده بود که به هیات دولت ارائه و تصویب شد و مقرر شد وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه مسئول شناسایی دهک‌های بالا شوند و این اقدام از پایان شهریور انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم حذف یارانه دهک‌های درآمدی بالا به گونه‌ای اتفاق بیفتد تا در مهر ماه سال جاری بتوانیم بخشی از افراد برخوردار را با میزان خطای حداقلی از لیست یارانه بگیران حذف کنیم.

وزیر کار گفت: به هیچ وجه نمی‌خواهیم فشاری به طبقات مستضعف و متوسط جامعه وارد شود و فقط به دنبال آن هستیم که با مصوبه مجلس در خصوص حذف سه دهک برخوردار، یارانه‌ها به سمت دهک‌هایی از درآمد و هزینه برود که واقعا به آن نیاز دارند.
منبع: تسنیم
 
https://akhbarbank.com/vdchiinq.23nvqdftt2.html
تازه ترین اخبار