۰
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

سه شرکت مثبت و منفی مجوز افزایش سرمایه گرفتند

سه شرکت فرابورسی دارای صف خرید و فروش از دریافت مجوز افزایش سرمایه ۱۱۴، ۱۰۰ و ۶۷ درصدی از دو محل خبر دادند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
سه شرکت مثبت و منفی مجوز افزایش سرمایه گرفتند
به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، سه شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان، آهن و فولاد ارفع و دامداری تلیسه نمونه مجوز افزایش سرمایه 114، 100 و 67 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر این اساس، "شتوکا" سرمایه فعلی را از 7 به 15 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس که طی معاملات روز گذشته با افت 5 درصدی قیمت و صف فروش روبرو شده از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به ایجاد ظرفیت تولید 1200 تن رزین پلی استر در سال شود.

همچنین "ارفع" که در معاملات روز گذشته بازار سهام با رشد 4.9 درصدی و صف خرید روبرو بوده با دریافت مجوز سازمان بورس سرمایه فعلی را از 600 میلیارد تومان به 1.2 هزار میلیارد تومان می رساند.

تامین مالی این شرکت فولادی (زیرمجموعه چادرملو با 43.6 درصد سهم) از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف اجرای طرح توسعه ای شامل افزایش ظرفیت اسمی واحد احیاء و فولادسازی صورت می پذیرد.

در این میان، "تلیسه" نیز می تواند نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 21 به 35 میلیارد تومان اقدام کند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و تسویه مطالبات حال شده سهامداران بابت مخارج سرمایه ای انجام شده انجام می شود.

به گزارش بورس پرس این شرکت طی معاملات شنبه با رشد 10.2 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده است.
https://akhbarbank.com/vdcdjf05.yt0zj6a22y.html
تازه ترین اخبار