سودآوری ۲۳۰ درصدی بانک تجارت به سهامداران در یک سال گذشته

17 شهريور 1398 ساعت 8:38

سهام بانک تجارت در یک سال اخیر در بازار بورس اوراق بهادار حدود حدود ۲۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.


به گزارش خبرنگار اخباربانک، بازار بورس اوراق بهادار که این در چند ماه اخیر توانسته رشد قابل توجهی را داشته باشد همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

سهام بسیاری از بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز همسو با رشد خیره کننده بازار بورس در یک سال گذشته قیمت‌های بالایی را ثبت کرده‌اند.

بانک تجارت از جمله سهام هایی است که در یک سال گذشته توانسته سود بسیار زیادی را نصیب سهامداران خود کند و رضایت آنها را به خوبی جلب کند.

سهام این بانک در یک سال گذشته حدود ۲۳۰ درصد افزایش قیمت داشته و جایگاه بالایی را در بین بانک ها و شرکت های سودآور در بازار بورس اوراق بهادار کسب کرده است.

قیمت سهام بانک تجارت در اواسط شهریور ماه سال گذشته بین ۶۰ تا ۶۵ تومان در نوسان بوده و هم اکنون نیز در محدوده ۴۲ تومان است.

این بانک در اواخر سال گذشته ۳۹۰ درصد افزایش سرمایه داشته و به همین دلیل قیمت آن تعدیل شده است و با احتساب قیمت تعدیل شده حدود ۲۳۰ درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته داشته است.

نکته مهم در خصوص سهام بانک تجارت این است که در پنج ماه گذشته که بازار سرمایه رشد بالایی داشته قیمت سهام این بانک تقریباً ثابت بوده است.

بسیاری از کارشناسان بازار بورس عقیده دارند سهام بانک تجارت از جمله سهام هایی است که می تواند در چند هفته و چند ماه آینده رشد خوبی را داشته باشد.
 


کد مطلب: 70135

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/70135/سودآوری-۲۳۰-درصدی-بانک-تجارت-سهامداران-یک-سال-گذشته

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com