۰
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با نمایندگان استان همدان این شرکت دیدار و از نمایندگان برتر این استان قدردانی کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این مراسم از عملکرد نمایندگی‌های سعید برفی کد 1743، فاطمه حمیدی‌خواه کد 1485و سعید غربالی‌فرد کد 1185 به عنوان نمایندگی‌های برتر استان همدان قدردانی شد.
 
دکتر کاتب در این دیدار، از آغاز جشنواره‌های متعدد به همراه تسهیلات و تخفیفات ویژه در رشته‌های مختلف بیمه‌ای از نیمه دوم سال جاری با جوایز 5میلیارد ریالی خبر داد و افزود: از مزیت‌های این جشنواره برای نمایندگان، رقابت هر نماینده در مقایسه با نمایندگان هم‌سطح خودش است.
 
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد انگیزه و افزایش میزان فروش نمایندگان عنوان و اظهار امیدواری کرد: با توجه به رفع اشکالات موجود در جشنواره‌های قبلی، پیش‌بینی کرده‌ایم که استقبال خوبی از این جشنواره‌ها صورت گیرد.
 
وی در این جلسه ضمن تشکر از تلاش شبکه فروش استان، مشکلات و موانع نمایندگان را مورد بررسی قرار داد و راهکارهای لازم را در این خصوص ارائه کرد.
 
بر اساس این گزارش، مجید حبیبی معاون فنی بیمه‌های اموال، دکتر جعفری مدیر بیمه‌های درمان و حمیدرضا کتیرایی مدیر استان‌ها و شبکه فروش نیز در این جلسه حضور داشتند
https://akhbarbank.com/vdcaw6n0.49nwe15kk4.html
تازه ترین اخبار