تغییر هیات مدیره‌ی بانک‌های ادغامی

16 شهريور 1398 ساعت 13:37

مدیرعامل بانک سپه از انجام تغییراتی در هیات مدیره بانک‌های ادغامی خبر داد و گفت: تا پایان سال تابلو همه بانک‌های ادغامی تغییر می‌کند و تابلوی بانک سپه برای این بانک‌ها نصب خواهد شد.


ایسنا: محمدکاظم چقازردی با بیان اینکه فرآیند ادغام در چارچوب یک برنامه و مدل انجام می‌شود و مراحلی دارد که باید در قالب منظمی پیش برودف اظهار کرد: در اصلی‌ترین مرحله، انتقال سهام این بانک‌ها به بانک سپه بوده که بانک از نظر مالکیتی و مدیریتی بتواند وظایف خود را در این بانک‌ها انجام دهد.

وی افزود: با انتقال این سهام، عملا بانک سپه از نظر مالکیتی، مالک بخش عمده‌ای از این بانک‌هاست و بخش اعظم سهام این بانک‌ها از طریق بورس به بانک سپه منتقل شده که به طور در این پنج بانک حدود ۷۰ درصد است.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه اکنون از نظر مالکیتی می‌توانیم در این بانک‌ها اعمال مدیریت کنیم، گفت: گام بعدی ما این است که بتوانیم مجمع عادی فوق‌العاده انتخاب هیات مدیره این بانک‌ها را داشته باشیم و به اقتضای شرایط، تغییراتی در هیات مدیره آن‌ها بدهیم.

تا پایان سال تابلوی بانک‌های ادغامی تغییر می‌کند
چقازردی ادامه داد: در مرحله فعلی هم برای اینکه مالکیت خود را نشان دهیم و به مردم اعلام کنیم که مراحل این ادغام در حال انجام است، بحث وابسته بودن آن‌ها از نظر مالکیتی و مدیریتی به بانک سپه را در زیر تابلو نوشته‌ایم.

وی با اشاره به روند برنامه ادغام پس از اتمام دوران ارزش‌گذاری سهام، نیز تصریح کرد: در مرحله نهایی که چند ماه بعد صورت می‌گیرد، تمامی تابلوها تغییر می‌کند و تابلوی بانک سپه برای این بانک‌ها نصب خواهد شد که در این باره برنامه ما تا پایان سال است و ان‌شاءالله بتوانیم انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه بانک مرکزی، چهار بانک قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان، انصار و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام خواهند شد.


کد مطلب: 70123

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/70123/تغییر-هیات-مدیره-ی-بانک-های-ادغامی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com