بانک ایران زمین از بین بازنشستگان، رییس شعبه استخدام می کند

3 شهريور 1398 ساعت 11:12

بانک ایران زمین، با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سطح رییس شعبه، از بین کارکنان بازنشسته واجد شرایط شبکه بانکی در سطح کشور، دعوت به همکاری می کند.


به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، رییس شعبه درجه 2 به بالا ( شعب ممتاز، درجه 1 و درجه 2 )، مدت زمان سپری شده از بازنشستگی حداکثر 2 سال (کارکنان شبکه بانکی که حداکثر از نیمه دوم سال 1395 بازنسشته شده اند.)، حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ( در خصوص روسای شعب ممتاز، مدارک پایین تر قابل بررسی است، دارا بودن حداکثر 55 سال سن ( متولدان سال 1342 به بعد ) و برخورداری از سلامت کامل، عدم اشتغال در سایر بانک ها و موسسات اعتباری  و آشنایی و اشراف کامل به اطلاعات روز بانکداری، سامانه های نرم افزاری نظام بانکی و ابزارهای بانکداری مدرن ( الکترونیک)، از جمله شرایط احراز شغل ریاست شعبه در بانک ایران زمین اعلام شده است. 
 
بر اساس اطلاعیه بانک ایران زمین، به مدارک ناقصی که ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد ضمن این که زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفا از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و در صورت عدم توفیق بانک در تماس، مسوولیتی متوجه این بانک نخواهد بود. 
 
در عین حال، در صورتی که بانک در هر یک از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده در وبگاه و مدارک ارسالی از سوی داوطلب یا عدم تطبیق هر یک از شرایط اعلامی با موارد مندرج شود، ادامه فرآیند استخدامی میسر نبوده و موضوع همکاری کان لم یکن تلقی خواهد شد. 
 
بر این اساس، پس از بررسی اولیه در صورت حائز شرایط بودن و قبولی در مصاحبه تخصصی از افراد واجد شرایط برای همکاری دعوت خواهد شد.
 
این گزارش حاکی است، تکمیل فرم و ارسال مدارک هیچگونه تعهدی برای بانک ایران زمین نخواهد داشت و به کارگیری نیروهای واجد شرایط صرفا پس از اعلام رسمی بانک میسر خواهد بود. 
 
داوطلبان می توانند برای ثبت نام با ورود به وبگاه بانک ایران زمین، بخش دعوت به همکاری نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام تا دریافت کد رهگیری اقدام کنند.
 
دریافت کد ملی و ایمیل معتبر،  ثبت اطلاعات شناسنامه ای، تماسی و دریافت فایل های ضمیمه،  ثبت اطلاعات تحصیلی،  ثبت اطلاعات دوره های آموزشی  ثبت اطلاعات زبان خارجه،  ثبت اطلاعات سوابق کاری و پایان ثبت نام و دریافت کد رهگیری، مراحل این ثبت نام خواهد بود.


کد مطلب: 69845

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/69845/بانک-ایران-زمین-بین-بازنشستگان-رییس-شعبه-استخدام-می-کند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com