۰
شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
دیدار صمیمی مدیرعامل با مشتریان بانک سپه

چقازردی : برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است

مدیرعامل بانک گفت: مشتریان وفادار سرمایه اصلی بانک هستند.
به گزارش اخباربانک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در مراسم تجلیل از مشتریان ارزنده بانک که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران امور و مشتریان برگزیده بانک برگزار شد اظهار داشت: طی نزدیک به یک قرن خدمات ارزنده بانک سپه آنچه که بانک را در فراز و نشیب ها و سختی‌ها حفظ کرد، وفاداری مشتریان بوده است.

مدیرعامل بانک سپه خاطرنشان کرد: مدیران در گذر زمان متناسب با مسئولیت های خود خدمت کرده و به افتخار بازنشستگی می رسند لیکن آنچه ماندگار است بانک و مشتریان بانک است ، لذا برای بانک بسیار مهم است که مشتریان، بانک سپه را بانک خود بدانند.

رئیس هیئت مدیره با اشاره به تجربه متراکم موجود در بانک سپه؛ عامل اعتلای بانک را وجود نیروهای خوب مدیریتی و نیروی انسانی توانمند و پاک دست دانست و تصریح کرد: لازم است مدیران زنجیره تعاملی با مشتریان را حفظ و تداوم بخشند.

* حضور مؤثر بانک سپه در پروژه های بزرگ ملی و استانی
چقازردی ضمن بیان موفقیت های بانک سپه در شاخص های مختلف اظهار داشت: بانک سپه با وجود فراز و نشیب های فراوان امروز هم در فعالیت های ارزی و هم در سایر فعالیت ها و شاخص های بانکی در ردیف بانک های درجه اول کشور قرار دارد و در هر استان حداقل یک پروژه بزرگ با مشارکت این بانک انجام شده است.

* لزوم آسیب شناسی در تعامل با مشتریان
مدیرعامل بر لزوم بازنگری در عملکرد بانک و دریافت بازخوردها به منظور تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان تأکید و تصریح کرد: خواسته های مشتریان در برخی موارد با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قوانین و مقررات بانک نیاز به تعدیلاتی دارد ولی آنچه مهم است این که مشتریان احساس نکنند بانک نمی خواهد مشکل آنها را حل کند.
چقازردی گفت: مدیران بانک باید بدانند اصل مهم حفظ مشتریان است.

* ضرورت حفظ مشتریان متوسط و خرد
رئیس هیئت مدیره با اشاره به اهمیت واحدهای کوچک و متوسط در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: حفظ تمام مشتریان در تمام رده ها برای بانک مهم است و مدیران باید با اهتمام ویژه به این موضوع توجه کنند.

* تشکیل کارگروه برای رسیدگی و تسهیل در امور مشتریان
چقازردی بر ضرورت شناخت صحیح از شرایط و مشکلات مشتریان توسط بانک و مدیران آن تأکید کرد و گفت: بعد از شناخت کامل از وضعیت مشتری برای حل مشکلات آنها و تأمین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی اقدام شود.
وی افزود: اعتبار سنجی صحیح پروژه ها بسیار حائز اهمیت است زیرا تزریق پول به جای نادرست هم به بانک آسیب می زند و هم به مشتری.

* تخصیص وجوه حاصل از واگذاری شرکت سرمایه گذاری امید در جهت حمایت از طرح رونق تولید
مدیرعامل با اشاره به ارزش بالای شرکت سرمایه گذاری امید خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری امید در حال حاضر صاحب پرتفوی معدنی سه معدن بی نظیر در کشور و هلدینگ نیروگاهی و متشکل از چندین شرکت زیرمجموعه می باشد که بر اساس تکلیف قانونی در برنامه واگذاری قرار گرفته و وجوه حاصل از فروش شرکت سرمایه گذاری امید ضمن بهبود ساختار سرمایه و سود انباشته بانک، موجب افزایش نقدینگی و توانایی بانک برای حمایت از فعالان اقتصادی در بخش های مختلف خواهد شد.

* اراده بانک مبتنی بر همکاری با مشتریان است
مدیرعامل بانک سپه اظهار امیدواری کرد این بانک به رغم مسئولیت بزرگ پروژه ادغام و افزایش سهم منابع بانک به حدود 20 درصد از کل منابع نظام بانکی کشور، با تکیه بر وفاداری مشتریان ارزنده خود و برنامه ریزی لازم، افق چشم انداز 20 ساله خود را حضور در جمع بانک های بزرگ و کارآمد دنیا قرار داده است.
وی در خاتمه این نشست صمیمی و توجه به بیان مشکلات و درخواست های مدیران شرکت های بزرگ، از حسن وفاداری و اعتماد آنها به بانک سپه و تقویت تعاملات، با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.
https://akhbarbank.com/vdcco4qe.2bqos8laa2.html
تازه ترین اخبار