ایران زمین,سال ۱۴۰۰ بانک دیجیتال می شود

1 شهريور 1398 ساعت 7:57

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: زمان‌بندی بانکداری دیجیتال طبق برنامه پیش می‌رود و بانک در سال ۱۴۰۰ یک بانک دیجیتال با مفهوم واقعی آن خواهد بود.


به گزارش اخباربانك، فرهاد اینالویی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییرات در فضای کسب‌وکار، بررسی مدل‌های مربوطه در بانکداری دیجیتال و تکمیل فرآیندهای مرتبط در اولویت است. بانک ایران‌زمین تصمیم دارد فرآیندهای سمت مشتری را مکانیزه کند. این به آن مفهوم است که مشتریان بانک بتوانند درخواست‌های خود را بدون مراجعه به شعبه انجام دهند.

وی ادامه داد: این درخواست‌ها می‌تواند شامل درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک، ضمانت‌نامه، LC داخلی، انواع کارت‌ها، تمکن مالی و سایر خدمات بانکی باشد. 

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با بیان اینکه هدف‌گذاری بانکداری دیجیتال با تعریف بیش از ۱۶۰ پروژه از سه سال قبل آغاز شده، تصریح کرد: امسال تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین به نتیجه می‌رسد. معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین تصریح کرد: پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود و به‌زودی شاهد تکمیل یکی از پازل‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال خواهیم بود.

اینالویی با بیان اینکه مرکز نوآوری ایران‌زمین با تفاوت اساسی با سایر مراکز مشابه راه‌اندازی خواهد شد، افزود: به‌منظور یکپارچه کردن کانال‌های ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال‌جاری یکپارچه می‌شود. همچنین با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیربانکی نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.


کد مطلب: 69788

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/69788/ایران-زمین-سال-۱۴۰۰-بانک-دیجیتال-می-شود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com