۰
۱
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲

دلار در كانال ١١ هزار تومان

قیمت دلار امروز در صرافی ها با نوسانی اندک ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورد.
به گزارش اخباربانك به نقل از خبرآنلاين،  هر دلار آمریکا امروز در صرافی‌ها به قیمت ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته و به نرخ ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می شود.
 
برخی رسانه های خارجی نیز سیاست بانک مرکزی در مهار بازار ارز را مثبت ارزیابی کرده و از تقویت سی درصدی ریال در روزهای گذشته خبر داده اند. هر یورو نیز امروز به نرخ ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته می شود. نرخ خرید یورو از مردم نیز ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است.

نرخ دلار در مرداد ماه در کانال یازده هزار تومان دوام آورد . برخی فعالان بازار معتقدند این نرخ در صورت تدام روند کنونی باز هم دستخوش کاهش خواهد شد. فعالان بازار ارز را آرام توصیف می کنند.  
https://akhbarbank.com/vdcgyu93.ak9y34prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
علی
هدف از پایین نگه داشتن ارزش واقعی یک کالا بنام ارز (هر چیزی که برایش عرضه و تقاضا وجود دارد کالا محسوب میشود )چیست ? اگر هدف اینست که نرخ دلار را با دخالت در بازار از ارزش واقعی خود پایین تر نگه داریم که قیمت های سایر اجناس پایین بیاید که الان چندماهی است که اینکار را کرده ایم نه تنها پایین نیامده بلکه ثابت مانده و حتی بالا تر هم رفته اند
و این طرح شکست خورده است اگر هدف سیاسی است که ما بخاطر این سیاست چقدر باید تقاضا پس بدهیم ? سرمایه ملی مون رو که همان ارز است به تاراج و حراج گذاشته ایم و بقیمت زیر ارزش واقعی خود می‌فروشیم که سیاسی است ?
تازه ترین اخبار