آغاز بررسی طرح بانکداری اسلامی از هفته آینده

27 مرداد 1398 ساعت 11:33

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی ماده به ماده طرح بانکداری اسلامی از هفته آینده و پیش بینی تصویب تا پایان شهریور سال جاری خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، الیاس حضرتی با اشاره به آغاز بررسی ادامه طرح بانکداری اسلامی در کمیسیون اقتصادی مجلس که از 3 سال گذشته  شروع شده به خانه ملت، گفت: به دلیل ایردات بانک مرکزی به این طرح ، بحث ها و تبادل نظراتی صورت گرفته و در حضور روسای مجلس و بانک مرکزی ،  تفاهمی ایجاد و دغدغه های بانک مرکزی رفع شده است.

وی افزود: دیروز هم در جلسه کمیسیون اقتصادی، تصمیم کلی درباره بررسی طرح بانکداری اسلامی اتخاذ و مقرر شد از یکشنبه آینده ، ماده به ماده این طرح مورد بررسی قرار گیرد تا طبق پیش بینی تا پایان شهریور نهایی شود.

حضرتی ادامه داد: رفع مسائل پرچالش بانکداری ، همواره دغدغه فعالان اقتصادی، مراجع عظام تقلید و مردم بوده و امید است با این اقدام ، استقلال بانک مرکزی به حداکثر رسیده و روند ربوی بودن نظام بانکداری به صفر رسانده شود و همه گروه ها با اتکا به رویه ایی مشخص ، آسوده خاطر شوند و سرمایه گذاران بدانند در ارتباط با سیستم بانکی باید چه اقدامی انجام دهند.
 


کد مطلب: 69732

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/69732/آغاز-بررسی-طرح-بانکداری-اسلامی-هفته-آینده

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com