زمان عرضه اولیه نهمین سهم جدید اعلام شد

24 مرداد 1398 ساعت 11:37

زمان عرضه اولیه نهمین شرکت جدید سال اعلام شد که دوشنبه آینده با ۲۰ درصد از سهام غلتک سازان سپاهان در بورس تهران انجام خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، در ادامه ورود شرکت های جدید به بازار سهام ، زمان عرضه اولیه 20 درصد سهام شرکت غلتک سازان سپاهان مشخص شد که دوشنبه آینده 28 مرداد در بازار دوم معاملات بورس تهران انجام خواهد شد.

در این رویداد 75 میلیون سهم "فسازان" با دامنه قیمت 800 تا 840 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 200 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه اولیه شود.

براساس این گزارش، غلتک سازان سپاهان بعد از شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم ، سیمرغ ، دارویی ره آورد تامین ، پتروشیمی نوری و پخش هجرت ، نهمین شرکت تازه وارد سال است .
این شرکت از ۱۵ اسفند سال گذشته با پلاک ۵۳۰ و در بخش ساخت فلزات اساسی و گروه و طبقه ساخت آهن و فولاد اساسی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد و طبق بررسی‌های بورس پرس، ۲۵ دی ۸۵ به صورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی اصفهان ثبت و از اسفند سال ۸۸ به بهره برداری رسید .

سرمایه اولیه شرکت که دارای ۲۲۸ نیروی انسانی است، ۱۰ میلیون تومان بوده که طی چندین مرحله افزایش سرمایه به ۳۷.۵ میلیارد تومان رسیده است. پروانه بهره‌برداری شرکت باعنوان ریخته گری چدن و فولاد با ظرفیت ۳۰ هزار تن در ۲۶ اسفند سال ۸۸ دریافت شده است.

شرکت غلتک سازان با اجرای طرح توسعه شماره یک که در ۱۲ مرداد سال ۹۳ به بهره برداری رسیده مقدار ۳۱ هزار تن و با طرح توسعه شماره دو که در ۲۱ مهر سال ۹۶ به بهره برداری رسیده مقدار ۲۱ هزار تن به ظرفیت تولید اضافه کرده و در حال حاضر دارای ظرفیت تولید سالانه ۸۲ هزار تن است و جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت بورسی چدن سازان است و ۱۰۰ درصد سهام ان به این شرکت تعلق دارد.

موضوع فعالیت اصلی
۱. تولیدی انواع شمش های فولادی به روش ریخته گری مداوم و تک باره ای
۲. تولید انواع قطعات صنعتی بر اساس سفارش مشتری از جمله پاتیل سرباره فولاد سازی، کوکیل و متعلقات مربوطه جهت شمش ریزی، انواع قالب برش و پرس بدنه خودرو از جنس چدن های آلیاژی و سایر قطعات ریخته گری چدنی و فولادی
۳. ارائه خدمات طراحی انواع پاتیل سرباره و کوکیل و قطعات صنعتی
۴. مشاوره در امور ریخته گری و مدل سازی
۵. انجام خدمات ساخت انواع مدل های ریخته گری و عملیات حرارتی قطعات ریخته گری شده
۶. انجام هرگونه فعالیت تولیدی، معاملاتی، بازرگانی و مالی و واردات و صادرات که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به عملیات موضوع بندهای فوق مرتبط باشد.

موضوع فعالیت فرعی
ایجاد کارخانه جدید و واحدهای مربوطه و توسعه کارخانه های فعلی در راستای پیشبرد و توسعه فعالیت ها، احیا و توسعه کمی و کیفی محصولات، فراهم آوردن تسهیلات به منظور گسترش فعالیت ها، انجام تحقیقات در جهت دستیابی به دانش جدید و سایر منابع ضروری، کسب، فروش و انتقال دانش فنی، سرمایه گذاری در سهام شرکت های بورسی و غیربورسی و موسسات و خرید و فروش سهام آنها و مشارکت با دیگران در چارچوب موضوع فعالیت
 


کد مطلب: 69673

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/69673/زمان-عرضه-اولیه-نهمین-سهم-جدید-اعلام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com