۰
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱
در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۸ رخ داد :

مراوده ۲۴ میلیارد دلاری ایران با بانک‌های ۴۴ کشور دنیا

بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی از مراوده ۲۴ میلیارد دلاری با بانک‌ها و مؤسسات مالی ۴۴ کشور در سه‌ماه پایانی ۲۰۱۸ خبر داد و رقم سپرده‌ها را بیش از ۲۲ میلیارد دلار اعلام کرد.
مراوده ۲۴ میلیارد دلاری ایران با بانک‌های ۴۴ کشور دنیا
به گزارش پایگاه خبری اخباربانک به نقل از تسنیم، بانک تسویه حساب های بین المللی را در جدیدترین گزارش اعلام کرد: میزان سپرده های ایران نزد بانک ها و موسسات مالی خارجی در پایان سه ماهه چهارم 2018 بالغ بر 22.4 میلیارد دلار بوده که 15 میلیارد دلار نزد بانک های خارجی و 7.4 میلیارد دلار نزد موسسات مالی غیربانکی قرار داشت.

براساس این گزارش، تعهدات ایران در برابر بانک ها و موسسات مالی خارجی در پایان سه ماهه چهارم 2018 بالغ بر 1.7 میلیارد دلار بوده که یک میلیارد دلار مربوط به تعهدات ایران در برابر بانک های خارجی و 0.7 میلیارد دلار شامل تعهدات در برابر موسسات مالی غیربانکی بوده است.

سپرده ها و تعهدها مجموعه ای از بانکها و موسسه های مالی غیر بانکی متعلق به 44 کشور دنیا که عمدتا اروپایی هستند عرضه می شود.

مقر اصلی بانک تسویه حسابهای بین المللی در شهر بازل سوییس بوده و گزارش های آن تحت عنوان بانکداری بین المللی و تحولات بازار مالی، چهار بار در سال منتشر می شود.
 
https://akhbarbank.com/vdciyqaq.t1a3z2bcct.html
تازه ترین اخبار