۰
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۸

شرکتهای بیمه آیین نامه 60 را دور می زدند!

عبدالمحمود ضرابی ، عضو هیات مدیره بیمه کارافرین می گوید، شرکتهای بیمه آیین نامه 60 را دور می زدند.
به گزارش اخباربانک، عبدالمحمود ضرابی، عضو هیات مدیره بیمه کارآفرین در نشست خبری این شرکت بیمه گفت: من تلاش های زیادی برای تصویب آیین نامه 60 به همراه جمعی دیگر از دوستان انجام دادم اما این آیین نامه برای سال 88 مناسب بود و بعد از ان بخصوص در سالهای اخیر دیگر جواب نمی داد.

وی می گوید: مدیران شرکتهای بیمه این آیین نامه را دور می زدند.

به گفته وی از مدتها پیش پیشنهاد بازنگری این ایین نامه به بیمه مرکزی ارایه شد و بالاخره در قالب ایین نامه 97 تصویب گردید.

وی در پاسخ به سوال دیگر ریسک نیوز در خصوص انتخابات سندیکا می گوید:من و دوستانم پس از انقلاب سندیکا را زنده کردیم  اما از همان زمان همیشه معتقد بودم رئیس شورای عمومی باید مدیرعامل بیمه ایران باشد البته این اعتقاد من به دلیل علاقه و وابستگی من به بیمه ایران نیست بلکه بدین دلیل است  که اگر بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه دولتی همکاری نمی کرد، سندیکا پا نمی گرفت.

وی می گوید: یکی از علتهای تعویق انتخابات سندیکا علاوه بر تصویب اساسنامه ، پیدا کردن کاندید مناسب برای دبیر کلی سندیکاست.

وی البته تصریح کرد: با وجود پیشنهادات دوستان اما من برای دبیر کلی کاندید نمی شوم زیرا بیمه کارآفرین را بیشتر از سندیکا دوست دارم.
 
https://akhbarbank.com/vdccppqe.2bqo48laa2.html
تازه ترین اخبار