۰
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: دو چالش فقدان آموزش منسجم و افت کیفیت آموزشی دانشگاه‌های داخلی موجب شده تا برای بررسی توانمندی‌های کارکنان دچار محدودیت شویم. برگزاری دوره‌های تربیت بانکداران برتر یک ضرورت است تا با توانمندتر شدن مدیران میانی، امکان ساختن آینده‌ای بهتر برای آنها و بانک فراهم آید.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در افتتاحیه دوره‌های آموزشی ویژه گروه دوم بانکداران برتر این بانک افزود: آموزش برای مدیران بانک صادرات ایران همواره از اهمیت زیادی برخوردار بوده و توجه به آن سرنوشت مدیریت بانک را تا سال 1410 تضمین خواهد کرد.
 
وی با تشکر از افراد شرکت‌کننده در آزمون گفت: برنامه‌های فشرده تدوین شده برای آموزش باید به عنوان آدرس و سرنخی برای مراجعات بیشتر، پژوهش و تحصیل بیشتر همکاران علاقه‌مند مورد توجه قرار بگیرد.
 
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست که با حضور دکتر احمد عزیزی استاد پیشکسوت حسابداری و مدیرعامل اسبق برخی بانک‌های کشور، دکتر رضا مستاجران، مدیرعامل اسبق سازمان حسابرسی، مدیرعامل اسبق شرکت‌های کالای نفت لندن و رئیس دانشکده حسابداری دانشگاه صنعت نفت و دکتر مهدی بیگی مدیر متخصص مهارت‌های آموزشی برگزار شد، گفت: در قالب این دوره‌ها  بانکداران برتر بین 18 تا 23 درس و بین 50 تا 60  موضوع مهم را خواهند گذراند.
 
وی تصریح کرد: در جریان این دوره باید به این نکته توجه داشت که رشد و پیشرفت در کار قطعا از راه آموزش و توانمند شدن می‌گذرد.
 
مدیرعامل بانک صادرات ایران حضور دکتر احمد عزیزی و دکتر رضا مستاجران را در مراسم افتتاحیه این دوره مورد اشاره قرار داد و افزود: برای رسیدن به اهداف شغلی باید از تجربیات و دانش اساتید حرفه‌ای بهره گرفت.
 
وی ادامه داد: مبحث «learning to learn» یا «چگونه یاد بگیریم؟» نیز از دیگر مواردی است که در این دوره با استفاده از تجربیات دکتر مهدی بیگی در زمینه مهارت یادگیری در اختیار بانکداران برتر قرار داده شده است.
 
صیدی اظهار کرد: بانک صادرات ایران امسال شصت و هشتمین سال فعالیت خود را می‌گذراند و همانگونه که در دیگر کشورهای دنیا، این میزان قدمت برای یک سازمان و بنگاه اقتصادی اهمیت فراوانی دارد، پایداری بانک صادرات ایران نیز افتخارآفرین و موجب غرور است.
 
وی افزود: توجه به امر آموزش بانکداران برتر با توجه به جایگاه برجسته بانک صادرات ایران در اقتصاد کشور یک ضرورت راهبردی است و با تربیت نیروی‌های توانمندتر در دهه‌های آینده بانک صادرات ایران را درخشان‌تر و بالنده‌تر خواهیم دید.
https://akhbarbank.com/vdcgqn93.ak9y34prra.html
تازه ترین اخبار