۰
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در حوزه محصولات، خدمات و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران در تاریخ 27 تا 30 تیر ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مجموعه شناسا، از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد برگزار شد.
به گزارش اخباربانک، شركت شناسا، به‌عنوان شركت سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه مالی پاسارگاد، با محوریت معرفی امكانات و دستاورد‌های شتابدهنده تریگ‌آپ، بازدیدكنندگان از این نمایشگاه را با آخرین سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در لایه رشد و شتابدهی آشنا کرد و فرصتی را برای استارتاپ‌های منتخب خود در جهت معرفی به دیگر سرمایه‌گذاران و نیز توسعه بازار و محصولات آنها، مهیا کرد.

بر اساس این خبر، استارتاپ‌های آسانیسم (پلتفرم خدمات مراقبتی و پرستاری)، رایفای (پلتفرم تبلیغاتی بر بستر وایفای)، فن‌آسا (تولید ابزارهای نوین توانبخشی- قاشق مخصوص مبتلایان به لرزش دست)، کی کوجا (موتور جستجو هوشمند اقامتگاه‌های ایران)، اسمارت مدیکو (دستیار هوشمند سلامت ویژه افراد دیابتی)، حامی باش (پلتفرم جذب حمایت مالی مستمر)، داستانپ (تولید محتوای دیجیتال برای کودکان)، فیکسشو (‌سرویس آنلاین خدمات خودرو در محل مشتری)، ویلرنو (پلتفرم آموزش زبان با شیوه‌ای نوین)، معمار آنلاین (پلتفرم آموزشی در معماری) به عنوان استارتاپ‌های مستقر در شتابدهنده تریگ‌آپ، بخش مهمی از برنامه‌های این مجموعه برای حضور در این رویداد بودند.

حضور استارتاپ‌های تریگ‌آپ، در بخش‌های داوری و مسابقه‌ای الكامپ بیست و پنجم، همانند رویداد‌های مشابه پیشین، با موفقیت همراه بود. در رویداد جنبی الکام‌پیچ تیم‌های استارتاپی برگزیده شتابدهنده تریگ‌آپ، شامل تیم فن‌آسا، تیم اسمارت مدیکو و تیم ویدابیا با معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های كسب و كاری خود هر کدام موفق به دریافت جوایز ارزنده‌ای از طرف رفاتک و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شدند. بازدید مدیران سازمان‌ها و مذاكرات سازنده در طول برگزاری رویداد از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بود.

در بخش جانبی نمایشگاه الكامپ تهران نیز چندین نشست تخصصی با حضور متخصصان، صاحبان كسب و‌ كار‌های نوآورانه و علاقه‌مندان حوزه نوآوری برگزار شد.



https://akhbarbank.com/vdcciiqe.2bqo08laa2.html
تازه ترین اخبار