۰
سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

بدهی بانک ایران زمین صفر شد

بدهی بانک ایران زمین به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی طی سه ماه ابتدای امسال به صفر رسیده‌ است. در پایان سال گذشته بدهی به بانک مرکزی ۲۳ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال بوده و طی سه ماهه امسال این رقم صفر شد.
به گزارش اخباربانک، در مقابل مطالبات از بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری به یک هزار و 453 میلیارد ریال در فصل نخست امسال رسید.

مطالبات ایران زمین از بانک مرکزی 29 هزار و 211 میلیارد ریال شده است که نسبت به سال 97 رشدی نداشته است.
 
بانک ایران زمین در سه ماهه نخست امسال بالغ بر 28 هزار و 822 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که حدود 5 درصد نسبت به پایان سال گذشته رشد داشته و رکورد یکساله را طی سه ماه ثبت کرد. 

درآمد بانک یا همان سود وجه التزام بانک در این دوره با پرداخت 28 هزار میلیارد ریال تسهیلات،  بیش از یک هزار و 52 میلیارد ریال شده است.
 
طی سه ماه 240 هزار 918 میلیارد ریال جمع سپرده های بانک در پایان خرداد 98 بود ، در یکسال گذشته مانده سپرده بانک 229 هزار و 222 میلیارد ریال شده‌است.

سود پرداختی بابت سپرده های جمع آوری شده مبلغ هشت هزار و 672 میلیارد ریال بود.

بانک ایران زمین از محل فعالیت های مشاع خود بالغ بر یک هزار و 58 میلیارد ریال درامد کسب کرد که بیشترین سهم آن به درآمد از محل تسهیلات اعطایی بود.

درآمد غیر مشاع بانک نیز مبلغ 220 میلیارد ریال بوده که 110 میلیارد آن از محل کارمزد و مابقی از محل سایر درآمدها بوده‌است.
https://akhbarbank.com/vdcawuni.49noy15kk4.html
تازه ترین اخبار